ouagadougo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Riktigt bra spel, lite skumt stridsystem, men riktigt kul. Nå, till saken: Jag har kommit till dom här bergen där Sylphs finns och gått ner till stället där det finns demoner (som för övrigt är läskigt starka). När man går ner dit får man rådet att fly om man möter en demon, men problemet är: Jag vet inte hur man flyr. Är det nån som vet?
Larath Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Ahhh äntligen nått jag kan :P men kan du inte slå han menar du? är det för att du gör typ skada med lightning bolt eller att han gör typ 300 i varje attack på dig? men håll in L/R och gå längst till höger/vänster på skärmen så kommer en mätare fram som tickar upp ju längre du håller in, vid full mätare flyr du. Jag vet ja, jag har haft Cless, Chester, Mint, Arche i lvl 99 och klarth i lvl 71. bara skryt jag vet men jag har faktiskt klarat det.
ouagadougo Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Det lär ha tagit ganska lång tid... Har folk inget bättre för sig :P
Larath Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Det lär ha tagit ganska lång tid... Har folk inget bättre för sig :P verkar inte bättre va? :P men det går snabbt på slutet. jag valde mellan klarth och chester i mitt lag men chester ägde sönder klarth enligt mig så jag tog han.
ouagadougo Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Jag har kommit rätt långt nu (tycker jag själv). Jag har kommit till 50 år in i framtiden och till venezzia. Jag har på vägen fått två knappkombinationer som jag inte vet vad dom är till för. Kan nån hjälpa mig med dom? Jag fick en av nån som tränade inne i träningshuset i Miguel (vänster, höger, upp-häger, ner-vänster, attack!) och en av en snubbe på supermarketen i Euclid eller Venezzia (upp-höger, ner-vänster, ner, ner-höger). Vad använder man dom till och när?
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Jag har kommit rätt långt nu (tycker jag själv). Jag har kommit till 50 år in i framtiden och till venezzia. Jag har på vägen fått två knappkombinationer som jag inte vet vad dom är till för. Kan nån hjälpa mig med dom? Jag fick en av nån som tränade inne i träningshuset i Miguel (vänster, höger, upp-häger, ner-vänster, attack!) och en av en snubbe på supermarketen i Euclid eller Venezzia (upp-höger, ner-vänster, ner, ner-höger). Vad använder man dom till och när? jag kan säga såhär du har kommit inte kommit långt men kombinationen ska du ha en item som du måste ha flyg sakerna för att få och den kostar typ 500000 eller nått sånt, den kostar 1 mer än hälften av alla pengar du kan ha totalt iaf. den ska du ha equippad på cless då kan du via kombinationerna göra skills typ tiger theeth genom att trycka den kombinationen, skills du gör på detta sätt kostar inge tp utan är gratis. du borde snart kunna möta någon typ av robotar i en framtids by som var gjord av tor tror jag det var (eller så var det en by du kommer till som finns i dåtiden) det är ett lasersvärd som är otroligt bra men har ljus attack. Jag hoppas att någonting hjälpte.
ouagadougo Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Ja en del av de hjälpte och jag har skaffat grejen man behöver nu (den heter Combo command och man kan skaffa den för bara 2 500 000 genom atta använda Lotus Perfume) och jag tycker den är helt värdelös. Jag kommer aldrig att kunna komma ihåg dom där kombinationerna och dessutom tar de för lång tid att trycka. Jag har iaf fått Eternal Sword nu och jag funderar på vem jag saka använda av Klarth och Chester. Klarth är ju bra i och med atta han kan attackera många fiender med kraftiga attacker, problemet är att det inte går så fort. Chster däremot kan bara attackera en fiende, men det går desto fortare. Vem bör jag välja?
ouagadougo Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Ja en del av de hjälpte och jag har skaffat grejen man behöver nu (den heter Combo command och man kan skaffa den för bara 2 500 000 genom atta använda Lotus Perfume) och jag tycker den är helt värdelös. Jag kommer aldrig att kunna komma ihåg dom där kombinationerna och dessutom tar de för lång tid att trycka. Jag har iaf fått Eternal Sword nu och jag funderar på vem jag saka använda av Klarth och Chester. Klarth är ju bra i och med atta han kan attackera många fiender med kraftiga attacker, problemet är att det inte går så fort. Chster däremot kan bara attackera en fiende, men det går desto fortare. Vem bör jag välja?
Larath Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 enligt mig chester Chester: mycket skada och snabba attacker, behöver ingen tp Klarth : ultimata skadeutdelarmaskinen men han behöver mycket tp och han har lång tid mellan attackerna. det är nu det roliga i spelet börjar typ ju, nu ska du ner i moria igen(kanske svåraste stället på spelet med dom bästa vapnen) eller sticka till arenan och duelera massor där (tips, använd inte light elemental på vapnet. Dark eller neutral är att föredra) eller så skaffar du alla summons, Jag missade faktiskt en summon tror jag( I moria får du en summon vid namn typ chamelion eller så) I moria finns spelets svåraste fiende nån varulvsliknande sak med typ 30.000 hp eller så men han kan droppa ett av spelets bästa vapen, enligt mig är det excalibur dock men demon jaw eller hand tror jag den heter är också bra. visst är tales helt underbart :P
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 coolt medlems nummer.... :P de e mitt tur nummer
MAGICALTRUX Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 Snälla, kan någon hjälpa mig ? Jag har bara spelat ToP i typ, 38 timmar, lol xD Men alltså, jag har varit nu i Midgards, fixat hit och dit och är i Dhaos slott nu.. Jag har tränat mig väl och trodde att jag var redo (Lv 35 på Cress och 33 på dem andra). Jag kom till stället där man måste lämna en i sitt Party, då lämnade jag Mint. Vilket blev lite sorgset, eftersom att hon var bra vid att hela en när man behövde det, men hon var jätte dålig i attack. Men i varje fall så lämnade jag henne där och fortsatte, och kom till det där monstret som ville ha min själ. Jag besegrade han och fick den där "Mirror" av någonting.. ? xD (Vet inte vad jag andvänder den till <_<). Sedan när jag var påväg till Mint för att komma ut ur slottet och spara så kom jag in i en strid med en 5 stycken Charons, och så dör jag (som vanligt). Jag förstår inte hur jag ska kunna besegra dem ? Jag kan inte ens fly från striden! När jag dog (utan att ha sparat) så blev jag så himmlans förbannad att jag var nära att kasta min SP i väggen, haha. :visslar: Men hur ska jag göra för att besegra dem eller fly från dem (Dem dödar mig alltid) ? Snälla, hjälp mig.. /mvh MT :medieval: :kung:
Larath Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 hmm, jag har inte mycket koll på vad det är du beskriver, men som det låter måste du spöa fienderna för att komma vidare och det brukar inte vara så svårt, en fråga om rätt skills oftast. du är inte på sista slottet i spelet va? jag tror att du bara nyss kommit till daos castle första gången, för annars så är jag lvl 99 med dem i mitt party :D
Rekommendera inlägg