Indy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag vet att den är fejk jag har kollat. viseligen är den snygg men den är fejk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 ingen nyhet, nexus är fejk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 håller mä men fin bild :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 snygg,men fejk som alla säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Japp! Men om ni vill veta vad den äkta konsollen ska heta så kan jag säga att den heter Nintendo DX! Och mer information finns på självaste sidan Nintendo! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kommer det en nu konsoll ändå från nintendo? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kommer det en nu konsoll ändå från nintendo? :huh: Ja självklart kommer det en ny konsoll av Nintendo men den heter ju inte Nexus och som jag sa! Villd du veta mer så gå bara in på Nintendos hemsida! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 det kommer en ny men den heter nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 det är den med två skärmar ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 nintendo.se funkar inte jag har provat flera gånger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 det funkar för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Japp! Men om ni vill veta vad den äkta konsollen ska heta så kan jag säga att den heter Nintendo DX! Och mer information finns på självaste sidan Nintendo! :) Noíntendo DS_ Nintendo Double Screen det kommer va två skärmar i en... Som om det e Zelda t.ex så kan man va Tetra e den ena och Link i den andra lr några andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg