Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Orkar inte skriva hela mitt lag, Men vad tycker ni om min donphan? Lv 100..

Att : Endure, Flail, Earthquake, mud slap.

Taktik. Attackera mycker med mud slap och eartquake, sen när jag vet att han kommer svimma så tar jag endure, då lämnas ett hp kvar. efter det använder jag flail som oftas tar hela den andra pokemonens liv eftersom jag bara han 1 hp kvar x)

Detta är en "test" taktik. Har mycket bättre taktiker på mina andra pokemon men dem är jag säkra på att dem är bra så nu vill jag veta vad ni tycker om den hära

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Orkar inte skriva hela mitt lag, Men vad tycker ni om min donphan? Lv 100..

Att : Endure, Flail, Earthquake, mud slap.

Taktik. Attackera mycker med mud slap och eartquake, sen när jag vet att han kommer svimma så tar jag endure, då lämnas ett hp kvar. efter det använder jag flail som oftas tar hela den andra pokemonens liv eftersom jag bara han 1 hp kvar x)

Detta är en "test" taktik. Har mycket bättre taktiker på mina andra pokemon men dem är jag säkra på att dem är bra så nu vill jag veta vad ni tycker om den hära

Bra TEAM DU HAR.
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Tyranitar med attackerna Earthquake,Surf,Crunch,Rock Slide.

Taktik: Jag använder de attacker som är super effektiva på motståndaren,om ingen av dem är effektiva,använder jag en som i allafall inte är none effektiv eller byter ut Pokemonen.

Gäst Great Gonzales
Skrivet

mud slap ?

Tyranitar Hyper beam Earthquake Thunderbolt Crunch

använder den attacken som är bäst.

Skrivet

I P: 9/10. Om det är någon som har mer Speed än din Donphan, så kan den ju attackera dig före när du försöker använda Flail.

TK: 9/10. Jag använder också samma taktik som du.

Gäst Great Gonzales
Skrivet

ska inte du skriva om dina attacker jannejan?

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jaha!Så varför ger du mig en 9:a för då? =S

Skrivet

Rayquaza. At: Flamethrower, Dragon Rage, Ice Beam, Hyper Beam.

Taktik: mot Rock typer: Först använder jag Ice Beam. Har dom fortfarande något kvar (vilket skulle vara väldigt lite) så använder jag en Dragon Rage. mot Gräs typer: Först Flamethrower eller Ice Beam. om dom har något kvar (som precis förut, väldigt lite) så använder jag en Dragon Rage. mot Vatten: Först använder jag Dragon Rage. Om den har mycket kvar använder jag en Hyper Beam. Har den lite kvar så använder jag Ice Beam. mot Physisca typer: Svårt. Först använder jag Ice Beam. Sen Hyper Beam. mot Eld typer: också rätt svårt. Först använder jag Dragon Rage. Sen Hyper Beam. mot Dark/Ghost typer: Först Flamethrower och sen Hyper Beam.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Men Hyper Beam funkar väl inte mot Ghost? >=S

Inga Normal attacker funkar mot Ghost.

Skrivet

I P: 9/10. Om det är någon som har mer Speed än din Donphan, så kan den ju attackera dig före när du försöker använda Flail.

TK: 9/10. Jag använder också samma taktik som du.

Juste glömde säga, Har EV tränat min donphan otroligt mycket så den är jääätte snabb, snabbare än en normal pikachu, på gränsen till en raichu.

• Skapa ny...