Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 vilka ska man möta isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag mötte kompisar i secret base och gjorde så dem bara använde raichus xD Jag mötte en hel del tailows, electrikes, voltorbs med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 TK: Nej kom på det sen. Använder sen Ice beam. Snooze: Bytt användarnamn igen ser jag. 10/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 TK: Nej kom på det sen. Använder sen Ice beam. Snooze: Bytt användarnamn igen ser jag. 10/10! mest attackerar jag handla först fråga sen somman säger men oftas så laddar jag up dom med full restore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Orkar inte skriva hela mitt lag, Men vad tycker ni om min donphan? Lv 100.. Att : Endure, Flail, Earthquake, mud slap. Taktik. Attackera mycker med mud slap och eartquake, sen när jag vet att han kommer svimma så tar jag endure, då lämnas ett hp kvar. efter det använder jag flail som oftas tar hela den andra pokemonens liv eftersom jag bara han 1 hp kvar x) Detta är en "test" taktik. Har mycket bättre taktiker på mina andra pokemon men dem är jag säkra på att dem är bra så nu vill jag veta vad ni tycker om den hära Jag skulle nog ge din taktik 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 först använder jag speed(ninjask)och tar gör mycke agility och swords dance och om den har lite liv använder jag full restore och sen tar jag jätte mycke swords dance och sen använder jag botton pass och tar ut sharp(sharpedo)och använder slash :D det ä min taktik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Varför använder du Swords Dance och Agility och sen byter du ut din Ninjask till Sharpedo? Vad har det för mening? Jag ger din taktik 2/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 först använder jag speed(ninjask)och tar gör mycke agility och swords dance och om den har lite liv använder jag full restore och sen tar jag jätte mycke swords dance och sen använder jag botton pass och tar ut sharp(sharpedo)och använder slash :D det ä min taktik Sjukt bra , vet precis vad du menar. Jannejan hans ninjask får speed varje turn, sen använder han sword dance som gör att den får mycket attack. När han använder batton pass så skickar han över all speeden och attacken till sharpedo som gör den otroligt snabb och stark. du får 8/10 utav mig, har använt ungefär samma men med andra pokemon. Byt ut mot en pokemon som har mer i defence än sharpedo så håller din taktik längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) kanske macargo ???? eller hur det stavas för han har ass dålig speed:( men då får han bra speed Redigerat 6 Mars 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 golem tycker jag x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 kirk: 10/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Macargo har för lite speed och att du måste fokusera på en med starkt försvar och starkt hp.. Samt SP def , Jag använder umbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg