Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har kommit så långt att jag ska hitta alla dom hära "artifacts" men jag saknar 2 som jag inte kan hitta.. Den ena äe "Warrior" och den andra är "Elder" vart hittar man dom?

Eller ska man hitta dom?

Jag har iallafall fått den svart/grå/röda dräkten så om man inte ska hitta dom 2 delarna vad ska man isåfall göra ? :S

Jag har fått plastmabeam åxå och jag har klarat den där bossen..

Men jag skulle vara väldigt tacksam för svar!! :rolleyes:

Skrivet

Jo du ska hämta artefakterna. Ska se om jag kan komma ihåg var dom är. Tur för dig så kommer jag ihåg. Den ena, warrior, tror jag du hittar i ett litet rum bredvid "monitor station" i magmoor caverns. Kolla på kartan om det är nån dörr i det rummet som du inte gått igenom. Hursomshelst scanna alla datorer i mitt-tornet. Sen kan du hoppa på en mellanplattform och sen upp på ovansidan av tornet. Scanna alla datorer där uppe och hoppa in i spinnern (du vet vad det är vad). När du snurrat färdigt har en bro över till sidan åkt upp. Gå över den och igenom dörren till det lilla rummet. Där har du artefakten. Faktum är att jag ska ge dig lite mer hjälp. Hör du det där buzz buzz ljudet. Spräng golvet med en bomb eller nåt så hittar du en powerbomb expansion.

Elder är lite svårare. Du ska till phendrana drifts, närmare bestämt till rummet som kallas Control Tower. Där finns ett slags torn du kan hoppa in i. Du får leta runt lite. Du skall dock inte lämna rummet eller så. Du har kommit rätt när du är i ett litet rum med fönster av is, skjut sönder isen med plasma beam och panga sedan tornet utanför med en supermissile eller nåt annat högexplosivt. Använder du rätt grejor kommer tornet välta. Sen är det bara att klättra in i det nyvältna tornet och plocka ut din artefakt.

Skrivet

Jag vet inte vart du vill ha svar...så jag postar både här och i din tråd:

Hehe ajdå jag blandade ihop två artefakter...skyller på att det heter warrior shrine. Det man hittade där var artefact of Strenght. Här är den korrekta beskrivningen; Du ska till ett rum som heter "Elite Research" som ligger i Phendrana Drifts. Ser du den där Piraten som ligger infrusen i en tank. Jag har för mig att en power bomb eller en Supermissile kan spränga tanken. Hursomhelst skaffa fullt liv/fullt med missiler och släpp lös den. Besegra den sedan och sedan bör Artefact Of The Warrior dyka upp. Hoppas jag inte skickat dig på alltför stora villovägar.

• Skapa ny...