Ciffe_ Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har hämtat master sword och jag har besegrat fågeln och jag har varit nere och lämnat Zelda där.. Men sen när man kommit tillbaka till den vanliga världen .. Vad ska man göra då?? :huh: Någon som kan vara bussig och berätta!! Väldigt tacksamm för svar!! P.S. Hur kommer man in i dom där templerna som är i norr och i söder.. På den ena är det en stor sten och på den andra är det en grejj som blåser as mycket D.S SNÄLLA HJÄLP!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tips: Leta efter en av de stora cyklonerna ute på havet, du möter Cyclon som du ska skjuta med pilbågen, du får en ny låt. Använd lten för att ta dig in i Mother and Child Island där du får Fire/Ice Arrows. http://guidesmedia.ign.com/guides/17012/im...rldmap_zoom.jpg Åk sen till Fire Mountain respektive Ice Ring Isle och använd pilarna för att komma in. Där inne får du Iron Boots (För att komma in i Gale Isle) och även Bracelet (för att komma in i Headstone Island) Inne i de båda ställerna får du en ny låt, hitta den som bär samma instrument och spela låten framför honom/henne. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg