Inside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Bra humor men det slår inte Simpsons ;) tycker jag iallafall Redigerat 3 Mars 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Family Guy är roligt , men lite drygare än American Dad och Simpsons. American Dad ligger först , eftersom skämten är så roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Family guy är väldigt roligt, men jag föredrar The Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Family Guy och American Dad är kopior av "The Simpsons". Nåt mer kan jag inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Family guy är mycket bättre än The simpsons. Mycket skönare humor+att karaktärerna är mycket roligare. Simpsons skämten har man väll hört 100gånger vid det här lagret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Family Guy=pwnage, vad mer kan man säga? Min personliga åsikt är att Family guy kör över Simpsons totalt. Simpsons humor är tråkig, och bara några få gånger per avsnitt ler jag ens. Family guy, däremot, har mycket ytlig, rasistisk, diskriminerande och sexuella skämt - Och det älskar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Då står Peter helt stilla och släpper en lång smyg fis som ekar genom hela salen. Alla börgar skratta. Sen när dom kommer hem ber Lois om ursäkt och Brian och Peter sätter sig och kollar på TV. Då säger Brian: Peter din pjäs var faktist rätt lykad. Då säger Peter ja den var faktist rätt rolig. Dom småskrattar lite sen säger Peter: ey, hörde du när jag fes? Ha ! helt otroligt klockrent det är asså. "Hey, did tou guys heard when i farted ?" skrattar tills skrattförrådet tar slut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.