Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ok tack men du hur gör man i farys fontain fatar inte hur får man fary att komma fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 spela zeldas lullaby framför triforce plattan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag har gort det men det händer inget ska man va stor eller liten är det nån som har en guide på alla byten så man får den oförstörbara kniven bigron knife eller vad den nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 du ska vara stor Gå till tjejen med hönorna i Kakariko Village så kommer Du att få en höna av henne. Väck Talon. Gå sedan tillbaka till tjejen med hönorna och ge henne Din höna, då kommer Du istället att få en Blue Cucco. Gå till Lost Woods och väck den sovande pojken. Då kommer han att ge Dig en svamp. Ta svampen med Dig till Potion Lady nära väderkvarnen (den gamla). Hon kommer då att ge Dig en Odd Potion som Du ska ge till flickan i Lost Woods. Hon kommer då att ge Dig en Poacher’s Saw som Du ska ge till en Carpenter i Gerudo Valley. Han kommer då att ge Dig det trasiga svärdet tillbaka. Ge det sedan till Biggoron på toppen av Death Mountain. Han kommer att ge en Prescription tillbaka. Ta med Dig det till King Zora. King Zora kommer att ge Dig en Eyeball Frog som Du ska ta till den gamla mannen i Lake Hylia. Du kommer att få Eyedrops av honom som Du ska ta med tillbaka till Biggoron. Han kommer att ge Dig Claim Check. Vänta i tre dagar innan Du går tillbaka till Biggoron och visa honom Claim Check, då kommer Du äntligen att få Ditt Biggoron Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 måste man kunna en skarow song eller och arnas hur gör man jag har två nycklar och är i ett rum med jagande eld jag har reda varit och rädat två gorgon när man hoppar över dom rullande stenarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 följ min guide så kan det inte bli fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ok men du jag kan inte lämna över det trasiga svärdet till den stora gorgon ps det är det svärdet man får av han som är överbron som man ska hopa över med epona över en trasig bro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 om du pratar med honom har han ju fått lava damm i ögonen...vis upp svädet du fick av timmerhuggaren så kommer han att ge dig ett recept på Ögondroppar...ta dom till kung zora...han ger dig en glosögon groda..ta den till labbet i tid vid lake hylia...sen måste du spriga allt vad du har med dom till biggoron innan de förlorar sin verkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tråd låst, användaren har fått sitt svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg