Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det enda jag vet om episode III är att den kommer att bli den mörkaste i sagan... Ska lätt köpa alla 6filmer när dom kommer ut i en dvd box! (som dom lär göra) ja, men först kommer dom säkert ge ut dom tre senaste i en box bara för att tjäna pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Hehe jag vet men d är bra med en box ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jo de känar ju mycket pengar på det men visst ser det snyggare ut med 1 snygg box, än med 3 olika filmer stående bredvid varann. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jo de känar ju mycket pengar på det men visst ser det snyggare ut med 1 snygg box, än med 3 olika filmer stående bredvid varann. :D de e därför jag inte vill köpa filmerna, ja har bara ettan på VHS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har 2:an på VHS. Om 4 5 och 6 skulle gjorts nu så skulle Darth vader se jätte konstig ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 hoppas dom inte gör nyversioner av dom gamla filmerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 det hoppas jag med för att det ska ju vara orginal filmerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vilken är er favoit starwars då? min är nog return of the jedi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vilken är er favoit starwars då? min är nog return of the jedi Min är nog Attack Of The Clones tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Min är nog Attack Of The Clones tror jag jo den är ju bra, men det är inte samma stämning som i dom gamla starwars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 3:AN tycker jag. Den kommer bli bäst. Annars Jedin´s återkomst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hur vet du de 0013, du har ju inte sett den... Jedins återkomst är bäst.... Och Episode I är sämst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg