Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag tycker ingen starwars är dålig utan vissa är lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Långkalsong: Det är så många eller kommer vara så många special efektr i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ....Varför kallar du mej långkalsong?!?!?! Trunks betyder badbyxor och är ett namn på en av karaktärerna i DragonBall! Bara för att det är bra special effekter behöver inte filmen vara bra..... och du kan inte stava! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Bara för att det är bra special effekter behöver inte filmen vara bra..... håller me, de måste va en bra story också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Nej det måste det inte Långkalsong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Seriöst håll er till ämnet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jaaaaaaaa äntligen ett star wars forum :D :D :D ok men är det någon som vet något om trean förutom att anakin blir ond och luke och leia blir föda och mace windu blir dödad det är typ det som står på hem sidan men jag vill veta mer som när den kommer ut och så ps:snyg avatar Darth Ratchet Jo,jag vet en sak till och det är att Palpatine blir Darth Sidious Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jo,jag vet en sak till och det är att Palpatine blir Darth Sidious och sen blir ju sidious "the emperor" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Och Padmé dör av sorg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 men det blev ju rätt självklart i tvåan hur anakin blir ond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Palpatine har alltid varit Darth sidous (lr hur det stavas:P) Han bara sa sen att han var Emperor Palpatine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Inga officiella trådar om nånting,, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg