Gäst 2paac Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag undrar kan ni säga erat tur pokemon min är lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag undrar kan ni säga erat tur pokemon min är lugia groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Flygge, Flogge, Flygon, en trollslända jag är, jag grävar runt i öknen och vi lever som vi lär! Jag bor så nära Mirage tower, att jag känner när den försvinner! Bland kaktusar och sandyner, där hör jag hemma mest, för jag är ju bara bäst! gissa 1000 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 hehe bra det är flygon :D Fast vad mennar du med tur pokemon :( ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vilken Pokémon som du har bäst tur med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 min är nu rayquaza lugia och pichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megapoint Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Salamence 100 Äger :cool: :cool: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 min shiny flygon:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har nog tur med... ...Charizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Mew, Celebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har ingen särskild Pokémon som ger mig tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det är nog isåfall Charizard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg