Dezen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Detta är en klarn för lvl 70+ only members och icke members joina :D Namnet får alla hjälpa till med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 hur många platser, kanske hinner träna upp till 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 vadå hur många platser? alla som e över lvl 70 får joina.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Han är på kock och sådant skit saker... Tror ingen RIKTIG klan har sådana saker iaf. Inte min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 LD ownz =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Reaper ska du joina lr? Och jag skiter i kock och sånt, alla gör va dem vill göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 nää,är me i lavadragons.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 gåre bra med lvl 69? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ja, du lär va i 70 innan klanen startar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 nää,är me i lavadragons.. Det är bra det -.- Dezen jag joinar nog inte, Men jag kan hjälpa till tror jag.. och kanske komma på några events kanske :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 haha, ja de e ju bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 vad ska man göra i klanen? om det är att gå till wildy joinar jag inte- alla som håller på att dö springer bara bort P.S. är lvl 55 nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg