Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag kan inte förstå hur ni kan ha så bra tider med Luigi och Mr Game & Watch... En hel del tur eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag kan inte förstå hur ni kan ha så bra tider med Luigi och Mr Game & Watch... En hel del tur eller? Ja, mycket tur men några targets med Luigi.Fast jag klarar det kganska ofta under 8 s :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Med g&w satt jag i timmar och satsade på en tid nära 5 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Med g&w satt jag i timmar och satsade på en tid nära 5 sekunder. Det är med andra ord som att sitta och spela Mario kart och få rekord efter 5 timmar? Aja, det krävs ju en hel del satsning och så... Körde mest med Roy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jobbig blir det ju att sitta och köra hel atiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det är alltid jobbigt att spela ;) Fast det är roligare när man spelar med någon. :) Det är lika bra att vänja sig att det är jobbigt.... Ska ner och spela en del snart... Blir svårt att slå rekord... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Oj när jag kolllar ser jag att jag har 2 banor kvar bla target test jag har bara young link och jigglybuff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Oj när jag kolllar ser jag att jag har 2 banor kvar bla target test jag har bara young link och jigglybuff. Young Link är väldigt svårt att klara av första gången om man inte vet vad man ska göra. Minns att jag hade stora problem med den inburade targeten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Young Link var den sista vi klarade med, vi visste inte hur man hoppade upp från början ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Young Link var den sista vi klarade med, vi visste inte hur man hoppade upp från början ;) Det var det första jag gjorde, för jag hade upptäckt det där med vägghopp långt innan... :visslar: Det var den sista jag klarade med också.... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej. Young Link är lättast nu typ :P Eller bland dom lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ok kan jag fråga lite om young link? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg