Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Har inte fått ett ända nytt rekord idag :( men med Mewtwo var jag nära på att få 10 s, om jag inte hade missat en target. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag tycker det är svåårt!...men ni e ju asgrymma!..... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Okej vad har du för tider? Skriv dom du är nöjdast med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 vet inte vänta ska kolla men jag suger har typ 1 minut med jigglypuff.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 vet inte vänta ska kolla men jag suger har typ 1 minut med jigglypuff.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag vet inte hur många sekunder jag har men det är inte så bra....men jigglypuff e det assvårt ju!.... :( :blink: Säg inte så, Jigglypuff är ju den enklaste av de alla ;) Svårast är Marth för min del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Svårast är ju ingen typ :P Jigglypuff är inte så svår och inte Marth heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja, om man ska uttrycka sig så. Men jag har problem med dem där flippers... Iaf dem där uppe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Med Mart är jag problem att komma rätt till den som är uppe till höger. Och dom som är uppe till vänster är också jobbiga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag klarar nästan Y Links på 7 sekunder nu, :P den är den skönaste av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag fattar inte hur man tar alla targertana med första gången man kastar Bomberangen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 asså jag stör mig på jigglypuff target test jag får en asbra tid så klarar jag inte den sista!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg