pollenallergi Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Lite fel, om man betänker den klonades känslor. men iövrigt inget fel. Nu får man ju anta om gud äns finns, men det får vi ta i en annan tråd. Vill inte du vara unik på något sätt? En klonad människa är inte unik på samma sätt som en "vanlig". En sämre kopia av ett original, hur kul skulle det kännas att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Inte vet jag, jag, är inte klonad. Alla människor har olika känslor. Vissa kloner kommer säkert inte gilla det och vissa kommer göra det alt. inte bry sig. Det vet man inte i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Klon-kriget närmar sig alltså? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 HAHA! Nä...Men det är sant det Guggo säger att isåfall skulle man inte tillåta att skaffa barn, men å andra sidan så är det väl större chans att en klonad människa känner sig ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 kloning är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jaså, och varför är det dåligt? Det är bara löjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag gillar inte kloning. Låter läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 uhhh.... Tänk om det skulle finnas sådär 100 st av en själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det går inte. Man kan bara klona en person en gång, eftersom att det bara finns en av den där speciella genen som man kan stoppa in i äggcellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 orka klona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Eftersom man aldrig kommer kunna klona människor så är det ett onödigt ämne. Dessutom är det ju löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Att man ska kunna klona folk låter i mitt huvud rätt löjligt. Hur stora är chanserna att vetenskapen går så mycket framåt så att man kan klona människor. Den här tråden är lite patetisk egentligen om man tänker efter. Ska jag skapa en det finns dinosaurier kvar på jorden, vad tycker ni om det tråd också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.