Hoppa till innehåll

Kloning

Shaddy

Rekommendera inlägg

Gäst Miglot af eraon

Koning är viktigt det sker hela tiden i naturen kolla på cellerna klonar sig hela tiden dessutom är kloning något naturligt det är som att kalla ett naturreservat att inte vara naturligt jag är för kloning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Miglot af eraon

Kloning är inte viktigt. Kloning är inte naturligt. Kloning är sjukt.

Du kan för sjuttsingen inte säga att celldelning inte är kloning det är precis de de gör när de klonar dessutom kommer mänskligheten inte över leva när den sista av ena könet dött ut. om inte.... KOLNING dessutom hur kan man vara 18 år och förståndig och inte tro på vetenskap. Redigerat av Miglot af eraon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att två personer ser exakt likadana ut känns som en filmkänsla, det känns sjukt att två personer ser exakt likadana ut. Det finns ju tvillingar som ser likadana ut, men det är en annan sak. Men att fixa medvetet så att två personer blir exakt likadana tycker jag är sjukt.

Typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Jag håller med om att det är skillnad på natur och onaturliga saker. Men det är igentligen nartuligt. Felet var från början att det blev en liten klimat förändring så vi behövde ställa oss på 2 ben. Om det inte skulle hända skulle vi långsamt röt oss mot en säker undergång. Men nu efter som det har kommit vetenskap, och balnd annat kloning så kan vi överleva på andra planeter. Tänk på att vi kanske kan klara oss utan luft på grund av kloning, så kan vi skapa mutasioner i kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, det är PRECIS lika stor chans att mänskligheten dör ut även om man använder kloning. Jag märker att era åsikter färgas lite av att ni inte riktigt förstår hur kloning av människor går till. Det är exakt som vanlig fortplantning, två människor har sex och ett barn föds, men man tar en gen från mamman och lägger den i den befruktade äggcellen vilket gör att barnet ser likadant ut som mamman.

Kort sagt, kloning är som vanlig fortplantning bara att barnet ser ut som föräldern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...