Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Koning är viktigt det sker hela tiden i naturen kolla på cellerna klonar sig hela tiden dessutom är kloning något naturligt det är som att kalla ett naturreservat att inte vara naturligt jag är för kloning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Kloning är inte viktigt. Kloning är inte naturligt. Kloning är sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ska jag säga dig vad som är sjukt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Exakt, man kommer aldrig kunna klona människor, acceptera kola king. För 500 år sedan så trodde folken att man aldrig någonsin skulle kunna flyga .. Hmm.. Dem trodde fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Kloning är inte viktigt. Kloning är inte naturligt. Kloning är sjukt. Du kan för sjuttsingen inte säga att celldelning inte är kloning det är precis de de gör när de klonar dessutom kommer mänskligheten inte över leva när den sista av ena könet dött ut. om inte.... KOLNING dessutom hur kan man vara 18 år och förståndig och inte tro på vetenskap. Redigerat 23 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Båda könen behövs för kloning, iallafall av människor. Det är exakt som vanlig fortplantning bara att barnet blir precis som som föräldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Kloning är verkligen sjukt. Vågar inte tänka på det... :( Håller med Xade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vad är sjukt med det, om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Att två personer ser exakt likadana ut känns som en filmkänsla, det känns sjukt att två personer ser exakt likadana ut. Det finns ju tvillingar som ser likadana ut, men det är en annan sak. Men att fixa medvetet så att två personer blir exakt likadana tycker jag är sjukt. Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag håller med om att det är skillnad på natur och onaturliga saker. Men det är igentligen nartuligt. Felet var från början att det blev en liten klimat förändring så vi behövde ställa oss på 2 ben. Om det inte skulle hända skulle vi långsamt röt oss mot en säker undergång. Men nu efter som det har kommit vetenskap, och balnd annat kloning så kan vi överleva på andra planeter. Tänk på att vi kanske kan klara oss utan luft på grund av kloning, så kan vi skapa mutasioner i kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag tycker det är bra med kloning.. tänk på alla möjligheter.. då kommer de bli mindre chans att mänskligheten dör ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Asså, det är PRECIS lika stor chans att mänskligheten dör ut även om man använder kloning. Jag märker att era åsikter färgas lite av att ni inte riktigt förstår hur kloning av människor går till. Det är exakt som vanlig fortplantning, två människor har sex och ett barn föds, men man tar en gen från mamman och lägger den i den befruktade äggcellen vilket gör att barnet ser likadant ut som mamman. Kort sagt, kloning är som vanlig fortplantning bara att barnet ser ut som föräldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.