NossLoad Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Vilket program är lättast att göra Online Spel i? Skulle vilja göra ett "mmorpg" men jag vill inte ha det i 3D men då heter det väl "morpg" elller nåt. TACK I FÖRHAND Sry, moderatorer.... kom på i efter hand att jag skulle ha lagt denna tråd i Grafik och Programering. :( Redigerat 2 Mars 2006 av NossLoad Citera
r5ewgythijasr Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Vilket program är lättast att göra Online Spel i? Skulle vilja göra ett "mmorpg" men jag vill inte ha det i 3D men då heter det väl "morpg" elller nåt. TACK I FÖRHAND Sry, moderatorer.... kom på i efter hand att jag skulle ha lagt denna tråd i Grafik och Programering. :( MMORPG = Massive Multiplayer Online Role-Playing GameSå det behöver inte vara 3D :) Förövrigt vet jag inget om att göra spel. :blink: Citera
NossLoad Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 tack... visste inte vad första m;et var för. jag visste alltså inte vad det betyde men sista m;et vet jag. Citera
neVah Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 rpg maker xp e ganska bra om du vill göra ett "rollspel"... men lär dej dock att scripta då... ja har sett något mmorpg script på deras forum, men vill du ha det perfekt så måste du kunna editera det... tar oxå ganska mkt tid och lära sej med... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.