Umber Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vet nån en hemsida där man hittar Emerald animations (sånna som rör sig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja det finns det. Om du går in på Pokémon Emerald och väljer Pokémon anmations så finns det rörande animations. Men jag tror att det ska stå nåt efter Pokémon animations också men minns inte vad. Här är sidan: www.pokemonelite2000.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 gå på google swen ta bilder skriv treecko mukip sen ta en bild på en gruodon inte färgad ods ibland kommer det sidan kan inte vissas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 gå in google skriv "pokemon animations" sen kommer bilder fram och det är bara att trycka på bilderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Du kan hitta Emerald Animations på http://www.psypokes.com/ fasst det går ej att ta dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Mycket bättre på pokemonelite2000.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Kan du säga länken till Emerald Animationerna på Pokemonelite? Jag menar såhär t.ex: http://www.psypokes.com/dex/picdex.php?id=058 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 www.pokemonelite2000.com Jag skrev fel förrut. när man kommer till startsidan så trycker man på Sprite Resource nånting längst upp på skärmen. Sen går man till Ruby/Sapphire spalten och trycker på Pokémon Icons (animations) eller vad det nu står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg