Chaos Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Regno är ett kortspel, det kanske inte verkar så intressant i början men när du väl börjat spela så blir det ganska kul. :cool: Om du vill börja spela kan du göra ditt "account" genom denna länk: http://www.regno.se/ Referal som ger dig 1 extra sällsynt kort när du börjar: http://www.regno.se/default.asp?bonusfrom=1332 Redigerat 5 April 2006 av Chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag testade regno men fastnade aldrig för det men däremot tycker jag att deras andra spel Warriors2 är helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag testade regno men fastnade aldrig för det men däremot tycker jag att deras andra spel Warriors2 är helt underbart. Ja, Warriors2.com är riktigt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 sen har dom väl även ett tredje spel va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 warriors2 e riktigt gammalt, ja spelade de för typ 2 år sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 warriors2 e riktigt gammalt, ja spelade de för typ 2 år sen :D Warriors2 uppdateras hela tiden, så om spelet är gammalt för dig är det nu nytt, eftersom det har komit massvis av uppdateringar sen du senast spelade, fast då finns ju ändå alltid Regno.se som är ganska nytt. Ja, ja tror dom har fyra spel bl.a SQX.se, men den hemsidan fungerar inte för mig :( Och så Dungeonking.se, men det är nog ganska gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 det finns dunegon maze ochså warriors2 må vara gammalt men det tar alldrig slut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 warriors2 e riktigt gammalt, ja spelade de för typ 2 år sen :D 2 år sen, jag har en kompis som fick vara med som beta testare till deras framtids warriors( som dock aldrig kom) och han var med när det var warriors innan p2p kom till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Regno tar heller aldrig slut, det kan det inte, och dessutom kommer det nya kort och liknande ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 vill man har nya kort så måste man betala cash,deg,stålar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ganska fett ^D^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 vadå fett för att få nya kort måste man betala! är detta en bonus till dig som min andra länk om warrior? men min länk ge bonus till andra ger din det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.