rebenn Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har hittat langere och de frågar om jag vill köpa ciggaretter, då trycker jag på y(yes), men det går ändå inte :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag har samma problem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag med. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hehehe har alla problem med att köpa cigg eller? sj har jag inte testat de än :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Det är väll knark de säljer? Men CJ knarkar inte så Y är bara för possitivt svar och N är för negativt svar och då början han att skjuta en. Redigerat 4 Mars 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) finns det inte ett gta-subforum :visslar: Redigerat 4 Mars 2006 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag trycker på Y, men då säger Carl samma sak som när man trycker på N. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det går antagligen inte att köpa cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 :blink: Det ska gå ....., för min kusin funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det är ju en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 mod? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Till PC ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.