Pippo Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 26 mars kommer det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............................................ Det kommer ut 26! Du är den enda som har rätt.!!!!!!!!!!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (Philip_idlund @ 30/01-2004 18:00:22) 26 mars kommer det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............................................ Det kommer ut 26! Du är den enda som har rätt.!!!!!!!!!!!! :rolleyes: Ni två har fel det kommer ut den 20 mars , xbox sa det och bungie också !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jaja vi får väl se vem som har rätt...Men jag tror knappast bungie ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Halo 2 will ship in Fall, 2004. Please make a note of it. Källa: http://halo.bungie.net/default.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 FIRST EVER MULTIPLAYER HALO 2 SCREENSHOT! Står det på http://halo.bungie.net/default.html http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg Och den e så grym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Rätt gryM! Den banan ser rätt rolig ut. Men tycker du inte bilden var lite för stor för att klämmas in här?? Förresten vad är det för något som flyger i luften lite ovanför den närmaste blåa killen? Kul att vapnen från ettan är kvar. Skymtar man inte en Needler i bakgrunden på den röde killen. f*n vad jag längtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Klart att jag ska köpa halo2 B)!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Xray förresten, hur lägger man in bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Xray förresten, hur lägger man in bilder? Undrar jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ska helt klart köpa halo2!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 e du blind eller??de e ju en tomhylsa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Angående alla som säger det kommer i Mars: DET FINNS INGET FASTSPIKAT DATUM FFS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg