Gäst ljms Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 men senare när man dödar en massa folk så tar en av dom egna fram en bazooka och sjuter och råkar typ träffa en snubbe och då förlorar man uppdraget
Northwest Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 När man fått uppdraget "Los desperados" och står utanför Sweets hus HUR får man med sig några killar från Groove Street Members in i bilen?? Det står juuu att man måste ha med sid dem innan man åker till stationen för att hämta upp Ceasars vänner....Jag har kört fast i spelet...Hjälp mig!!! du rekryterar dom son vanligt och går in i en bil. men om dom får syn på fiende gäng kan dom hoppa ur.
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 ok såhär gör du. Starta uppdraget ta fram ditt vapen sikta på din grovestreet medlem och tryck g om du har det på pc.
TechnoLover Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) Först måste du leta efter en möjlig Grove-Street medlem att rekrytera, och det är nästan omöjligt. För mig tog det ca. en halv-timme att hitta medlemmar att rekrytera. Det KAN vara svårt, ELLER lätt beroende på var du befinner dig. Grove-Street medlemmarna, när du är i Los Desperados, kan vara ganska långt borta från Grove Street. Så var det för mig iallafall. EDIT: Du klickar på Uppåt-pilen om du har Grand Theft Auto: San Andreas till PS2. Redigerat 28 Maj 2009 av TotalDisgrace
Rekommendera inlägg