Hoppa till innehåll

Dagens Skönhetsideal


kola_king

Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell.

 

Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos.

Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak.

Vad föredrar ni?

En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA?

 

Helt rätt. Hellre en "vanlig" tjej än en playboy tjej. Helst ska det ju vara en norrländsk brud ;).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell.

 

Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos.

Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak.

Vad föredrar ni?

En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA?

 

Jomenvisst.

Då vet man vad man får. ;)

Jag tycker iallafall att det är jäkligt sexigt med en fin norrländsk tjej med dialekt. :P

Hellre bred norrländsk dialekt än "överklass-stockholmska" som får mig att må illa.

Forza Luletjejer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell.

 

Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos.

Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak.

Vad föredrar ni?

En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA?

 

 

inte norrländsk...

Värmländsk ska d vara... :P

Redigerat av suppermario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Modeller får inte alls bestämma hur de ska se ut. Om de väljer att ta ut silikonet och gå upp vikt så blir dom sparkade från modell jobbet.

 

Men de får fortfarande bestämma hur de ska se ut oavsett om det kostar de jobbet.

De tvingas ju inte vara modeller.

 

Precis som The Balrog skriver är det också enorma krav på killar, de ska vara vältränade, långa, charmiga, snygga osv.

Men, precis som det omvända föredrar de riktiga tjejerna den lilla glasögonprydda killen som läser ekonomi på universitetet före den obildade modellkillen som hänger på diverse klubbar runt om i världen med "likadana" tjejer.

 

Förresten Suppermario, chip chip. ;)

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...