Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Visst kan modeller vara snygga å så men jag föredrar nån söt tjej framför nån bimbo eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell. Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos. Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak. Vad föredrar ni? En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA? Helt rätt. Hellre en "vanlig" tjej än en playboy tjej. Helst ska det ju vara en norrländsk brud ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell. Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos. Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak. Vad föredrar ni? En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA? Jomenvisst. Då vet man vad man får. ;) Jag tycker iallafall att det är jäkligt sexigt med en fin norrländsk tjej med dialekt. :P Hellre bred norrländsk dialekt än "överklass-stockholmska" som får mig att må illa. Forza Luletjejer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 alla får se ut hur f*n dom vill. Det lägger inte jag mig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) f*n vad kul om tjejen jobbade på ICA. Kan man nog få några rabattkuponger sörru. ^^ Redigerat 5 Mars 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hellre att hon jobbar på ICA är att hon viker ut sig i tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag föredrar en söt tjej framför en model.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en supermodell. Jag föredrar vanliga lugna söta tjejer, de är mycket härligare, vackrare & framförallt är de äkta, inte några fejkade bimbos. Jag tror nog att alla som kan kalla sig män håller med, alla som inte gör det är efterblivna & saknar smak. Vad föredrar ni? En silikonfylld "tjej" som vikt ut sig i Playboy eller en helt vanlig oförstörd söt tjej som jobbar på t.ex. ICA? inte norrländsk... Värmländsk ska d vara... :P Redigerat 5 Mars 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag föredrar mer normala tjejer än dom som ser ut som spagetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 alla killar ser inte ut som marcus shenkenberg heller.., men jag tycker det är modellernas egna val, ingen tvingar dem till att vika ut sig , och folk som e osjälvsäkra och känner att de måste pass in i ''modellen'' får taga sig i kragen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Modeller får inte alls bestämma hur de ska se ut. Om de väljer att ta ut silikonet och gå upp vikt så blir dom sparkade från modell jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Modeller får inte alls bestämma hur de ska se ut. Om de väljer att ta ut silikonet och gå upp vikt så blir dom sparkade från modell jobbet. Men de får fortfarande bestämma hur de ska se ut oavsett om det kostar de jobbet. De tvingas ju inte vara modeller. Precis som The Balrog skriver är det också enorma krav på killar, de ska vara vältränade, långa, charmiga, snygga osv. Men, precis som det omvända föredrar de riktiga tjejerna den lilla glasögonprydda killen som läser ekonomi på universitetet före den obildade modellkillen som hänger på diverse klubbar runt om i världen med "likadana" tjejer. Förresten Suppermario, chip chip. ;) Redigerat 5 Mars 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.