Hoppa till innehåll

Dagens Skönhetsideal


kola_king

Rekommendera inlägg

Ingen tänder väl på insidan... Kan jag inte tänka mig ens...

 

Från allra första början tänder nästan alla på utseendet, men även du måste väl fatta att det är fullkomligt omöjligt att ha ett långt seriöst förhållande med någon om man bara tänker på utseendet. Och det där du sa tidigare: Givetvis BLIR de inte sötare, men om man tycker om en person så kan man själv tycka att de blir sötare. Jag tyckte i början att en tjej inte var nåt speciellt, men när jag lärde känna henne bättre började jag tycka att hon var söt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Man behöver heller inte nödvändigtvis gå fram och snacka med en ful tjej för att man vill bli ihop med den, men kanske bara för att bli kompis med den. Sen upptäcker man att den tjejen har en underbar personlighet och då kan man ändå bli kär i den.

 

Om du bara går på utseendet kommer du inte ha en enda chans i världen att få ett stabilt förhållande som räcker livet ut.

Redigerat av kola king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du menar att du inte ens skulle kunna tänka dej o prata med en ful tjej? Att någon kan tänka så som dig..det är för mig otänkbart.

 

Klart jag kan, men jag vill inte. Bara om jag måste, så snackar jag med fula tjejer. Och att ens tänka tanken att ragga på såna.... ush

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dagens skönhetsideal är lite väl tuffa. Om man kollar inom modebranschen så inser man att dagens skönhetsideal är på tok för tuffa. Man ska vara smal man ska vara lång. =(

 

Tur att jag inte har samma krav när det gäller tjejer som jag ska ragga på. Det är insidan som räknas inte utsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejer ska självklart vara smala. De ska vara snygg, oftast blonda.

 

De ska ha fin stjärt och perfekta bröst.

 

Annat kan man ju inte ragga på... tänk om nån ser en.

 

Är man osäker på sig själv så.

 

 

När man är ute någon stans så går man ju inte fram till en tjej för att det verkar som om hon har en fin personlighet , utan man går fram till någon för man tycker hon är någorlunda attraktiv.

 

Men det är faktiskt så att dem flesta otroligt heeeeta tjejerna är otroligt ytliga. Och när man varit med några så vill man ha ett seriöst förhållande. Då börjar man först gå fram till dem som ser normal söta ut. inte ful och inte heller jätte söt .. Men normala. Och ger dem komplimanger osv.

 

Det som händer är att den inte så söta flickan tror att hon är vackrast i världen och blir med otroligt ytlig..

 

Df finns det så många vackra flickor som har dåligt självförtroende och tror att de mär fula eftersom dem aldrig haft ett seriöst förhållande för ingen vågat sig på dem.. =|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...