Hoppa till innehåll

Dagens Skönhetsideal


kola_king

Rekommendera inlägg

Men jag vill inte ha seriösa förhållanden. Bara lite kul då och då.

 

Som jag brukar säga: Kan man inte vinna, ska man inte försöka. (tror även homer simpsons sa något liknande).

 

Så kan man inte få de snyggaste, ska man inte ta någon alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men jag vill inte ha seriösa förhållanden. Bara lite kul då och då.

 

Som jag brukar säga: Kan man inte vinna, ska man inte försöka. (tror även homer simpsons sa något liknande).

 

Så kan man inte få de snyggaste, ska man inte ta någon alls.

 

Haha, du är rolig du. =)

Vill du aldrig ha ett förhållande & bara springa runt & pippa små blåsta blondiner på krogen?

Nej, det kanske funkar till en viss ålder, ca 30, men sedan tar det stopp & man "måste" leva i ett förhållande för att kunna få något.

 

Sedan det sista du skrev, isåfall måste nog alla män i hela världen leva i celibat eftersom jag redan har den vackraste. ;P

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vackraste? Jag menar att det finns väldigt många snygga. Om man rangordnar alla tjejer blir det typ såhär:

 

1. Väldigt Snygga

2. Snygga

3. Medelmåttiga

4. Fula

5. Ansiktsmördare

 

Jag nöjer mig bara med 1or. 2or kanske, om det inte finns annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man gör som du, Xade, kan man pippa tills man är 30 ungefär som #21 sa, om man däremot skaffar ett livslångt förhållande med samma tjej så kan man pippa till ryggen sviker. Plus att man i allmänhet blir lyckligare i ett långt förhållande än i många korta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min idol är tHOORd, och jag försöker se ut som han också.

 

Offtopic: Jag är fett j*vla snygg. Brann i min mun pga ett missöde i helgen, det gör mig het också;>

 

Om man gör som du, Xade, kan man pippa tills man är 30 ungefär som #21 sa, om man däremot skaffar ett livslångt förhållande med samma tjej så kan man pippa till ryggen sviker. Plus att man i allmänhet blir lyckligare i ett långt förhållande än i många korta.

 

Xade, lyssna nu på 13åringen, han har ju livserfarenhet. Han har säkert haft ett långt förhållande och vet vad han pratar om. Förövrigt är min cross äldre än dig och då kan jag väl lika gärna rådfråga honom istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ingen livserfarenhet, men jag känner folk som har det. Och så kan man ju tänka logiskt: Vilken tjej skulle hoppa i säng med en gammal gubbe som de känt i knappt någon dag? När Xade börjar komma upp i åren så kommer de tjejer han har ögon för knappast att vilja ha honom. Det händer alla, ingen undviker att åldras. Men man ser ju gammla par, de är 70 år men tycker om varandra ändå. Om man skaffar sig ett långt förhållande har man åtmisntone EN tjej när man blir gammal, om man byter tjej ständigt och jämt kommer man vara ensam.

 

Men varför lyssna på mig? Jag är ju bara en dum trettonåring som inte har någon hjärna, lyssna hellre på arton åringen här ovanför som säkert också har erfarenhet om långa förhållanden. Snälla, jag har för f*n föräldrar, så jag har nog större erfarenhet om långa förhållanden än dig, som av din uppfostran att döma knappast kan ha haft föräldrar som varit särskilt lyckliga tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ingen livserfarenhet, men jag känner folk som har det. Och så kan man ju tänka logiskt: Vilken tjej skulle hoppa i säng med en gammal gubbe som de känt i knappt någon dag? När Xade börjar komma upp i åren så kommer de tjejer han har ögon för knappast att vilja ha honom. Det händer alla, ingen undviker att åldras. Men man ser ju gammla par, de är 70 år men tycker om varandra ändå. Om man skaffar sig ett långt förhållande har man åtmisntone EN tjej när man blir gammal, om man byter tjej ständigt och jämt kommer man vara ensam.

 

Men varför lyssna på mig? Jag är ju bara en dum trettonåring som inte har någon hjärna, lyssna hellre på arton åringen här ovanför som säkert också har erfarenhet om långa förhållanden. Snälla, jag har för f*n föräldrar, så jag har nog större erfarenhet om långa förhållanden än dig, som av din uppfostran att döma knappast kan ha haft föräldrar som varit särskilt lyckliga tillsammans.

 

Om mina föräldrar är olyckliga tillsammans så spricker hela din teori om att man blir lyckligare av ett långt förhållande. Bara du har pengar så spelar inte åldern någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, du erkänner alltså att du när det behövs tänker bryta mot svensk lag. Flytta till Tyskland.

 

Jag säger inte att de olyckliga tillsmammans, jag ser bara på din världsbild att de antagligen skiljt sig, och därmed tror du inte på långa förhållanden. Det är också möjligt att farsa rumlade runt med flera kvinnor, eftersom du tycks vara likadan. Men majoriteten av alla långa förhållanden håller faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, du erkänner alltså att du när det behövs tänker bryta mot svensk lag. Flytta till Tyskland.

 

Jag säger inte att de olyckliga tillsmammans, jag ser bara på din världsbild att de antagligen skiljt sig, och därmed tror du inte på långa förhållanden. Det är också möjligt att farsa rumlade runt med flera kvinnor, eftersom du tycks vara likadan. Men majoriteten av alla långa förhållanden håller faktiskt.

 

Nej det säger jag inte. Jag säger att bara man har pengar så spelar inte åldern någon roll. Menar inte att man behöver betala för sex utan att det finns kvinnor som vill ha ett "förhållande" med än så länge klövern rullar in.

 

"Majoriteten av alla långa förhållande håller"

Jasså? Är majoriteten av alla individer i långa förhållanden också lyckliga? Det är ju ingen nyhet att folk som har haft långa förhållanden ofta har något på sidan, vänstrar osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte ovanligt, det kan jag hålla med om. Men det är fortfarande fler som är ärliga, iallafall enligt undersökningar där folk kunde svara anonymt.

 

 

Jasså, det var konstigt då jag har är hyfsat säker på att jag har sett samma undersökning med ett annat resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...