Hoppa till innehåll

Dagens Skönhetsideal


kola_king

Rekommendera inlägg

Okej, ord står mot ord. Ingen kan bevisa. Men hursomhelst tänker jag ändå satsa på ett långt förhållande, eftersom att jag hellre tror på att man blir lycklig i ett sånt. Och ibland kan skräcken över att sin partner kanske är otrogen vara en anledning till att folk blir otrogna. Man måste kunna lita på varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej, ord står mot ord. Ingen kan bevisa. Men hursomhelst tänker jag ändå satsa på ett långt förhållande, eftersom att jag hellre tror på att man blir lycklig i ett sånt. Och ibland kan skräcken över att sin partner kanske är otrogen vara en anledning till att folk blir otrogna. Man måste kunna lita på varandra.

 

Det går inte att satsa på ett långt förhållande, trivs man inte ihop & glider ifrån varandra för mycket är det bara idiotiskt att hålla ihop.

Det kan hända även om ni varit tillsammans i 10-20 år, det finns inga garantier.

 

Förresten, det går visst att bevisa att man har rätt om man hänvisar till källan, helst en internetlänk eller en inscannad bild.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men jag kan inte hitta bevis, och han har inte framlagt bevis, så jag antar att han inte heller har nåt. Om man tar min morfar och mormor: De levde ihop i nästan 50 år tills min morfar dog. Likadant var det för min farafar och farmor, och det ser ut att bli så för mina föräldrar med. Givetvis är det bara dumt att hålla ihop om man inser att det verkligen inte funkar, men vissa småproblem får man jobba på. Vissa gör slut när minsta lilla problem i deras relation dyker upp, men man måste fatta att inget förhållande är perfekt, man måste fixa lite tills både är någorlunda nöjda, så kan det hålla livet ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men jag kan inte hitta bevis, och han har inte framlagt bevis, så jag antar att han inte heller har nåt. Om man tar min morfar och mormor: De levde ihop i nästan 50 år tills min morfar dog. Likadant var det för min farafar och farmor, och det ser ut att bli så för mina föräldrar med. Givetvis är det bara dumt att hålla ihop om man inser att det verkligen inte funkar, men vissa småproblem får man jobba på. Vissa gör slut när minsta lilla problem i deras relation dyker upp, men man måste fatta att inget förhållande är perfekt, man måste fixa lite tills både är någorlunda nöjda, så kan det hålla livet ut.

 

LOL! Är det viktigt att hålla ihop livet ut? ... <_<

 

Tröttnar man så ska man såklart göra slut, annars blir det bara oäkta och stelt. Man kan ju inte leva med någon man inte vill leva med.

 

Inga fasta förhållanden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men jag kan inte hitta bevis, och han har inte framlagt bevis, så jag antar att han inte heller har nåt. Om man tar min morfar och mormor: De levde ihop i nästan 50 år tills min morfar dog. Likadant var det för min farafar och farmor, och det ser ut att bli så för mina föräldrar med. Givetvis är det bara dumt att hålla ihop om man inser att det verkligen inte funkar, men vissa småproblem får man jobba på. Vissa gör slut när minsta lilla problem i deras relation dyker upp, men man måste fatta att inget förhållande är perfekt, man måste fixa lite tills både är någorlunda nöjda, så kan det hålla livet ut.

 

Jag kan trycka upp bevis i ansiktet på dig så fort jag kommer hem! Och att din mormor o morfar samt farmor o farfar levde ihop länge är väl knappast något relevant?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar det inte spåra ut nu? Frågan var väl om dagens skönhets ideal?

Inte om skilljsmässor?

 

Varför ska man klaga på hur de klär sig. Destå finare destå bättre.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men jag kan inte hitta bevis, och han har inte framlagt bevis, så jag antar att han inte heller har nåt. Om man tar min morfar och mormor: De levde ihop i nästan 50 år tills min morfar dog. Likadant var det för min farafar och farmor, och det ser ut att bli så för mina föräldrar med. Givetvis är det bara dumt att hålla ihop om man inser att det verkligen inte funkar, men vissa småproblem får man jobba på. Vissa gör slut när minsta lilla problem i deras relation dyker upp, men man måste fatta att inget förhållande är perfekt, man måste fixa lite tills både är någorlunda nöjda, så kan det hålla livet ut.

 

Jag skrev det för att visa att det går. Men men, som Xade sa, detta börjar spåra ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...