Dellamorte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Tjena! postar säkert denna tråd i fel "rum" mennån får väl flytta den isådanna fall... Jag undrar om det finns någon sida där man kan kolla vad olika PC-spel har för systemkrav??? Citera
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det kan man väl kolla på speltillverkarens hemsida. Citera
Dellamorte Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det kan man väl kolla på speltillverkarens hemsida. tror inte man kan det...har aldrig hittat något på olioka speltillverkares hemsidor men jag tänker mig en hemsida där det finns systemkrav till "alla" PC-spel Citera
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det finns säkert en sida men jag kan ingen. Citera
unix Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det finns säkert en sida men jag kan ingen. Sök på google. Citera
Gimcor Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag brukar annars bara gå in på www.webhallen.com söka på spelet, därefter får du info om spelet där dom även visar vilka systemkrav som gäller. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.