Joe Cool Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Hej, Nån som har fusk till spelet DeKrim??? Jag heter Joe Cool Mitt gäng heter: The GTA players Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 "fusk" tror inte de finns de till dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jodå det finns men varför fuska? Jag förstår om man sitter fast men annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 kan du säga fusken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 dekrim är ett värdelöst spel... man lär sej absolut inget på d... möjligt att man lär sej att göra drive by med en sko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Skit spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 JAg tror att jahg heter GBA_gangsta eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 så skitit.... man dör ju lätt efter att man har vart på en pub... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det e klart att du dör om du lär känna jättemånga och inte gömmer dig för dom om de verkar sjuka i huvet. Vissa e ju lite såhär: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 om ni kan fusk så skriv annars låter ni bli att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad gör man på spelet fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.