Gäst PoisoN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Kan man typ ''De-Patcha'' San Andreas så att det blir V.1.0 Jag vill inte att det ska vara V. 2.00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det finns ingen 2.0. bara 1.01 och det går inte att depatcha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Men kolla här det står v2.00 Se_här_.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 w00t! :blink: Men... vart hittade du den patchen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det visar sig vara No More Hot Coffe PAtchen Och numera säljs alla san andreas spel med v.2.00 fast det står v.1.0 i readmen allt tack vare JAck Thompson.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jaha. Då vet jag vad jag inte ska skaffa. Tur att jag skaffade mitt San Andreas i tid. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Han vill ju bara kunna spela hot coffe med den verisionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hmm... Jag vet inte om det finns någonting för det där. Men jag kan försöka att leta och säga till om jag hittar något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 finns väl en mapp i spelet som heter namnet på patchen där kanske det finns den patch avinstallerare så har jag tagit bort patchar ett par gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vad är det för skillnad på spelet när det är patchat??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg