ELF Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Idag testade jag Paintball för första gången. Det var f**n den roligaste sporten jag nånsin har kört. Inte något sånt där som fotboll och innebandy och sånt skit BLÄÄÄ :D Redan när jag gck hem så kände jag att jag var tvungen att köra igen. Jag får slänga datorn åt hlvt och köra Panitball när det är nästa gång o.s.v. Där gör man ialla fall något och det känns när man åker ut. Man måste koncentrera sig för att få vara med i spelet. HAHAHA skutgalen hahahha.... Mera Paintball, mera, mera.... :cool: :gitarr: Jag får nog öva på att skuta med vänster... Är det någon här som kör Paintball eller har testat? Vad tycker ni om det? Jag älskar det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 De är väldigt kul å skujta paintball har dock tyvärr bara kört d engång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Har aldrig spelar paintball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Har sett massa plankat osv om att man får testa, men så står det längst ner: Åldersgräns 14 år. Vad då, bara för att man är lite yngre så får man inte prova? j*vla idioter som kommer med sånt påhitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Menar du den paintball man har i datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) smartass, nej förmodligen inte Redigerat 31 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har en liten fråga angående Paintball... Utövas det som en sport eller ett fritidsintresse? Dvs. har dem tävlingar i det ;S? Om dem har det är det en lagsport eller är man själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag tycker man inte kan säga att det är en riktig sport. ;) Mer som du sa, Ragnarök, ett lätt fritidsintresse. Men jag kan inte säga att det inte är tråkigt. Kört 1 gång, fick låna polarens Paintball. Ska försöka köpa mig något eget någon gång och va med Polaren och de flesta andra i min by. Riktigt roligt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Paintball är nog en lagsport i från början. Men det kvittar hur många man är på plan, bara man har skoj. Det finns tävlingar i det (sök på paintball). Jag tror det är ett speciellt antal man måste vara då för att få vara med. Jag vet inte. Det är inte det på datorn jag menar, men det finns ju till dator också......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Menar du med gevär eller med softballs. Båda är typ lika roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Har aldrig kört .. Måste testa någon gång O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag tycker inte Paintball räknas som en sport. Det är ju ett intresse. Finns det officiella tävlingar och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.