Hoppa till innehåll

Paintball

ELF

Rekommendera inlägg

Idag testade jag Paintball för första gången. Det var f**n den roligaste sporten jag nånsin har kört. Inte något sånt där som fotboll och innebandy och sånt skit BLÄÄÄ :D Redan när jag gck hem så kände jag att jag var tvungen att köra igen. Jag får slänga datorn åt hlvt och köra Panitball när det är nästa gång o.s.v. Där gör man ialla fall något och det känns när man åker ut. Man måste koncentrera sig för att få vara med i spelet. HAHAHA skutgalen hahahha.... Mera Paintball, mera, mera.... :cool: :gitarr:

Jag får nog öva på att skuta med vänster...

Är det någon här som kör Paintball eller har testat? Vad tycker ni om det?

Jag älskar det....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

Jag tycker man inte kan säga att det är en riktig sport. ;)

Mer som du sa, Ragnarök, ett lätt fritidsintresse. Men jag kan inte säga att det inte är tråkigt. Kört 1 gång, fick låna polarens Paintball. Ska försöka köpa mig något eget någon gång och va med Polaren och de flesta andra i min by.

Riktigt roligt är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paintball är nog en lagsport i från början. Men det kvittar hur många man är på plan, bara man har skoj. Det finns tävlingar i det (sök på paintball). Jag tror det är ett speciellt antal man måste vara då för att få vara med. Jag vet inte. Det är inte det på datorn jag menar, men det finns ju till dator också.........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...