MORAD Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 :o vad är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Som vissa här vet, har jag bott i USA i ett och ett halvt år. Där lira jag och brorsan paintball nästan varje helg, det mycket biligare i USA än i Sverige. Det finns jättemånga turneringar och så i paintball, sverige har ett asbra paintball lag som heter joy division... Plus fältet jag spelade på hade en ägare som var med i ett lag, dom hade vunnit VM 3 gånger!!! Jag kände han rätt så mycket, o han hade vart i sverige i typ ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) :o vad är det Undrar du vad paintball är eller vad menar du?Om det är paintball du menar så är det enkeltförklarat en sport där man är två lag som ska skjuta på varandra. Ööö ja, förklarar inte så bra. GOOGLA annars Wikipedia kanske har Redigerat 22 Maj 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag håller på med ungefär samma sak, det e airsoft (paintball, fast det kommer ingen färg från kulorna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Har kört Paintball rätt många gånger, det är så roligt! Brukar alltid gömma mig bakom olika objekt på planen, sedan skjuter jag när jag har ett sikte på en person. Första gången jag körde var när jag var 10/11 år hos min granne som har jättemånga paintball gevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Hejsan allihopa. Såklart det finns VM i paintball! Det finns ju liksom Counter strike VM och det räknas som en sport. Har hört att sverige är riktigt bra i paintball. Och i Counter Strike :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag ska köpa en ny airsoft gun idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Det roliga är med Paintball. När man gömmer sig, man känner sig upphetsad... Snart kommer smärtan, tänker jag. Men jag har inga möjligheter att ge upp... Eller anledningar att vara en fegis. Så det är ju bara att ge gärnet och peppra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Visst är det gött med Paintball... Det ska bli kul att få köra det ute så man kan slänga sig lite utan att göra sig illa. Men jag vill inte köra på någon uppblåsbar bana. Jag skulle vilja köra på någon med lite vanliga hinder på. t.ex. träd, ett litet enkelt hus och diverse annat normalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 fett skoj med paintball körde första gången igår vi var i en skog där dom hade typ byggt minihus osv f*n va skoj det var!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.