Hoppa till innehåll

Paintball

ELF

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Som vissa här vet, har jag bott i USA i ett och ett halvt år. Där lira jag och brorsan paintball nästan varje helg, det mycket biligare i USA än i Sverige. Det finns jättemånga turneringar och så i paintball, sverige har ett asbra paintball lag som heter joy division... Plus fältet jag spelade på hade en ägare som var med i ett lag, dom hade vunnit VM 3 gånger!!! Jag kände han rätt så mycket, o han hade vart i sverige i typ ett år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

:o vad är det

Undrar du vad paintball är eller vad menar du?Om det är paintball du menar så är det enkeltförklarat en sport där man är två lag som ska skjuta på varandra. Ööö ja, förklarar inte så bra.

GOOGLA annars

Wikipedia kanske har

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Radicus

Har kört Paintball rätt många gånger, det är så roligt!

Brukar alltid gömma mig bakom olika objekt på planen, sedan skjuter jag när jag har ett sikte på en person.

Första gången jag körde var när jag var 10/11 år hos min granne som har jättemånga paintball gevär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Det roliga är med Paintball.

När man gömmer sig, man känner sig upphetsad...

Snart kommer smärtan, tänker jag.

Men jag har inga möjligheter att ge upp...

Eller anledningar att vara en fegis.

Så det är ju bara att ge gärnet och peppra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst är det gött med Paintball... Det ska bli kul att få köra det ute så man kan slänga sig lite utan att göra sig illa.

Men jag vill inte köra på någon uppblåsbar bana. Jag skulle vilja köra på någon med lite vanliga hinder på. t.ex. träd, ett litet enkelt hus och diverse annat normalt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...