Backspace Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Senare kom det en tråd om vilka musikkanaler ni kolla på så då tänkte jag att det inte var så dumt att skapa en tråd om vilka filmkanaler ni kolla på men själv tycker jag tv1000 för där går Ducktales filmerna då och då plus att det går ganska många disney filmer! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Du gillar värkligen disney visst tittar mest på cinema här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Har bara 1:an 2:an och 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 var har tre olika tv1000.och vi har tre olika cinema.också t ex disney channel,nickelodeon,Ztv,vh1. Och ganska många mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 var har tre olika tv1000.och vi har tre olika cinema.också t ex disney channel,nickelodeon,Ztv,vh1. Och ganska många mer. Samma här! Jag har alla dom där kanalerna som du menade och självklart att jag har Disney Channel! Men 3 tv1000 och 3 cinema har väl alla när man får det för det har jag! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kanal plus Gul. Där går Filmer som gått på Kanal plus i repris i tre månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kanal + och Kanal + Gul och alla dom där kanalerna brukar ha bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag kollar mest på Discovery channel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Har bara 1:an 2:an och 4:an. Kan man leva på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (Kakanrott @ 01/02-2004 21:06:11) Har bara 1:an 2:an och 4:an. Kan man leva på de? skit lätt men behöver inte mer inte jag iaf för att jag hyr en film om jag vill se något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 :P Då vill jag säga att det var nåt år då man måste ha Digital tv för att ha nån enda tv kanal! Annars har man ingen! Men som tur var har jag det redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 har inget av dom där tv1000 och canal digital men 5:an og 3:an brukar ha bra filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.