Hoppa till innehåll

Hur Började Ni Spela Pokemon?

unix

Rekommendera inlägg

när jag var fyra år åkte min kusin, min moster, min mamma och jag på semester så köpte min kusin ett pokemon-spel, och jag fick testa. nästa dag åkte mamma och jag och köpte game boy och pokemon blue.

Redigerat av flygon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var när alla mina kompisar hade game boy och pokemon spel jag blev adventuk men jag var inte säker på att spelen var bra jag testa på min kompiss sen köpte jag. :)

Rawand: Är du verkligen 11 år gammal?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var på semester i Kreta (Grekland) när jag var sex år. Där hade jag en kompis, som spelade Pokémon. Jag blev intresserad, och sen när jag skulle hem, köpte jag ett Game Boy Color och Pokémon Gold, och sen dess har jag spelat Pokémon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag fyllde 7 år så fick jag en Gameboy Advance i present. Två år senare märkte jag att jättemånga (mer än jag hade trott från början) hade Pokémonspel. Så jag önskade ett Pokémonspel (vilket somhälst) i födelsedags present. Sen hände en konstig sak:

Min storebror hade ingen aning om vad jag hade önskat mej. Men han hade ändå köpt ett Pokémon spel. Jag fick Pokémon FireRed. Jag tyckte det var jätteroligt. Så när jag hade fasnat på Pokémonligan så åkte jag och köpte Pokémon Emerald. Sen i julas önskade jag mej Pokémon Sapphire för att se hur det var. Det var inte lika roligt som Emerald men ändå skoj. Sen köpte jag Pokémon Gold på tradera.com. Så jag har 4 Pokémonspel. Av dom jag har så tycker jag att Emerald och FireRed är roligast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det var skolan som påverkade mitt Pokemon spelande för 5 år sedan.

Det var några som hade börjat lira Pokemon , Sen köpte jag spelet :D(Blue)

Var totalt nöjd med Pokemon dom första 2 åren, sen tyckte jag det blev lite tråkigt, och spelade det när jag skulle resa, tex en bilresa någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...