ironpichu Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 för när jag titta på pokemon så blev jag intreserad så köpte jag gameboy advace sp
kirk Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 jag hadde sett på pokemon filmen typ 5 en dag ... sen sa mamma jag åker och köper skor åt dig ...då tog hon mina pengar :D så köpte hon pokemon red så sen dess har jag spelat pokemon :D
Pikachu86a Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag började först att köra pokemon spelen på datorn i några år men för ungeför en månad sen så köppt jag Nintendo Ds + Pokemon Emerald. Så gick det till när jag började att spela Pokemon. Redigerat 5 Mars 2006 av tokar86a
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Fick Pokemon Yellow och ett Game Boy Color i födelsedags paket när jag var 3.Jag satte i spelet(hmm,konstigt,jag visste visst redan allt från början....) och satte på On(...) och började köra,jag körde det ganska länge och hade kommit till Cerulan City när jag sparade och gick o la mig.Rätt kul tyckte jag och körde det väldigt mycket,när jag fick se att det hade kommit ett Pokemon Silver så sprang jag till farfar(jag var hos farmor o farfar då) och skrek i örat att det hade kommit ut ett Pokemon Silver(allvarligt,jag bara älskade dem små hattifnatt monstren) och vi köpte det direkt. :) cc"< (Fortsättning följer på kinesiska)
Raffed Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag var ganska sent ute med pokemon jag köpte ruby när det kom ut,det var mitt första pokemonspel......ahhh......söna tider....... -_-
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Jag börja spela när min pappa hade vart i USA när jag var typ 6 år och då hade han köpt 3 st pokemon spel till mig och mina brorsor :D när jag hade testat dom så blev jag galen och köpte ett spel i varje "serie" spel :P
Spikey Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Jag fick ett gameboy color och pokemon blue när jag fyllde 7 och sedan fick jag ett pokemon crystall när jag fyllde 9 sen efter ett tag köpte jag ett Pikachu gameboy color och pokemon silver av en kompis som jag sedan gav till min bror (Mitt gamla gameboy color som jag fick när jag fyllde 7) vi spelade typ varje dag vi fick en massa nya kompisar tack vare pokemon spelen åh det va sköna tider jag önskar att inte dom nya pokemon spelen aldrig hade kommit ut för då hade vi spelat pokemon crystal och silver varje dag. Redigerat 7 Mars 2006 av link
Rekommendera inlägg