LiQuiDe Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 att dt inte gick att gå så snabbt för vägarna var täckta av snö... eller bussen kommer alltid 20 i åtta så jag hinner inte med... :lol: (tar en halvtimme till min skola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 hmm jag brukar köra me moppen la av elr att cyklen fick punka Det är en bra ursäkt, men inget vidare om du kommer med cykeln till skolan sen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Det har väl någon gång hänt att man har kommit försent till skolan pga olika orksaker. Nu tänkte jag att alla skriver era bästa/sämsta ursäkter till era förseningar, har ni inga bra så skriv inte. Själv har man väl dragit: Glömde ställa om klockan till vintertid (problemet är att sommartid går 1 timme före) Jag hade medvind/motvind på vägen hit. Så mycket mer kommer jag inte på just nu, uppdatering får väl komma senare. det hände mig en gång när jag gick i ettan men då kunde jag inte svenska så jag fick en tolk och jag sa jag hade ingen klocka hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Marsvinsmannen kidnappade mig så jag var tvungen att muta honom med lite pellets innan han släppte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 glömde nåt hemma Eller att man behövde rädda världen från utomjordingar som brände upp Vita huset och att flyget tog lite tid att kolla om man var terrorist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Var tvungen att vattna katten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag glömde bort hur man vaknade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag är sen typ varje dag till skolan eftersom jag är morgontrött som nåra i klassen inte tycker är en ursäkt men dom kan dra åt skogen för det e en anledning,och sömn e viktigt!!!! Mina lärare e typ vana att jag e sen så jag brukar inte behöva komma med en ursäkt men ibland om dom frågar kan jag säga:Glömde låsa dörrn,glömde nån bok,försov mej,mådde lite illa så jag gick senare,hittade inte mina hemnycklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Om man ska in klcokan 1 och kolckan ä'r 5 över 1, säger man ju: Men klockan där ute är ju prick klockan 1! :o (den är ju 5 över 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Väckarklockan ringde inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 hmm jag brukar köra me moppen la av elr att cyklen fick punka Jodå inga problem :lol: frågar någon så säger man bara : Men oj då, har någon vart å lagat min cykel, men å va bra då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Gick till fel klassrum är ju en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.