Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Slår vad om att du har den vi fick sist, Food trofen, när man spelat 1000 Vs Matcher. Om inte du har den kallar jag mig bellman i 2 år :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 *suck* behöver diskun..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Slår vad om att du har den vi fick sist, Food trofen, när man spelat 1000 Vs Matcher. Om inte du har den kallar jag mig bellman i 2 år :P pöh.... Jag har spelat mer än 30000 matcher.... Vad är det där för klena siffror... Vid 10000 matcher så vet jag inte om man får nån trofé... Men det kommer iaf upp en ruta där det står att man har spelat så många matcher...Min senaste trofe´ var Chef... Den bör ni också ha fått... Annars så heter jag Karl-Arne i 5 år.... Man får det på Target Test... så med tanke på att jag har fått det så har ni det också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jora, den har jag haft väldigt länge Det fattas 7 trofeer för mig. Typ på trainning behöver man göra ett antal combos med en gubbe, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 om du ska ta mycke combos så är de bara att ta pichu eller va den nu heter och använda A attacken mot nån när han/hon är vid en vägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Okej, har du provat det hur mycket combos får man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jag har inte klarat target test dr.mario och young link kvar :P min senaste var majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 om du ska ta mycke combos så är de bara att ta pichu eller va den nu heter och använda A attacken mot nån när han/hon är vid en vägg Själv körde jag med Marth. Jag stod och slog mot Bowser på Falco´s bana, där man ser skeppet framifrån.. Jag anv'nde A såklart... Annars kan du lägga till nåt item, och köra en tacklingsattack med Mewtwo... PS: Fick runt 35 combos med Marth... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 35 med marty? :huh: har bara 2 :¨P Med mewtwo kan man få skit mtcket över flera 1000, man ska puta ett rött skal med B-sida och sen händer det nåt men det funkar in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 35 med marty? :huh: har bara 2 :¨P Med mewtwo kan man få skit mtcket över flera 1000, man ska puta ett rött skal med B-sida och sen händer det nåt men det funkar in Har ni fått Bunny Hood Blast trophy eller Metal box Trophy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Vi har metal box trophy men inte Bunny hood blast trophy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 hur många combos behöver man??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg