Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vad har ni för konstigheter som händer med er kropp ibland och har ni dumheter som ni gör med er kropp fastän ni inte borde? Ibland när jag börjar fundera på hur man sväljer så går det inte. Får till slut käka nåt kex eller nåt och tvinga mig själv att svälja det. Knäppt. Sen är det ju alltid en klassiker att skrapa upp sårskorpor. Så gött! Eller sätta igång en nysreflex när man har lite tråkigt. Sen knakar jag med i stort sett varje böjlig kroppsdel utom familjelyckan. Vet inte om det är bra eller ej, men whata heck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Slår mig i foten några gånger, och jag gör inte det med flit. :( Svaret kanske inte stämde precis med ditt fråga, but whata heck ! Redigerat 4 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Öh, mina leder i mina fingrar är riktigt konstiga, så när jag knyter knytnäven så knakar det... xD Och du vill inte se mitt sår som jag har på min hand. Fräschare saker har man ju sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Som de flesta knakar jag allting som går. Fast jag kallar det "knäcker" but whata heck! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ja drar i fingrarna hela tiden så det knackar i lederna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det blir tvärtom för mig, när jag tänke rpå hur man sväljer så sväljer jag hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Mina armbågar knakar varje gång jag gör armhävningar :( Mina handleder också... Redigerat 4 Mars 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Mycket knakande i dagens ungdomars kroppar. För mycket datasittande kanske ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag knakar aldrig typ. Eller bara i foten när jag sitter ;) Kom på att jag brukar tänka på när man blinkar, och då börjar jag blikna hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 detsamma gäller när man tänker på att andas, man andas lixom själv då och inte "automatiskt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 detsamma gäller när man tänker på att andas, man andas lixom själv då och inte "automatiskt". håller me så e d för mig oxå... D e räät äckligt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Varje gång jag vaknar så knakar min nacke och fingrar. Sedan har jag förmån att alltid spotta överallt. Överproduktion av saliv kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.