OsCaR700 Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vann dom bästa enligt mig JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Överraskande. Trodde inte att bidrag nr 5 skulle gå vidare. Jag gillade nog "Temple of love" mest av dem där bidragen. Jag klagar inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Temple Of love var värd att vinna, jag tyckte att Jessica Folcker sjöng som en åsna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Melodifestivalen is the freakshow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Temple Of love var värd att vinna, jag tyckte att Jessica Folcker sjöng som en åsna. japp en sliten och gammal åsna :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bard är nog den största muppen jag sett i svensk television på många år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag tycker att låten "etymon" var bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag gillar inte melodi festivalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Inte jag heller, men det är viktigt hur det går i Svensk musik-historia, så säg er att ni inte bryr er, för Melodi-festivalen kan ändra framtiden för vissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag tyckte rätt låtar vann. förstår inte hur bard kan stå i schorts som han har uppdragna till armhålorna. det värsta är att han är från växjö med "snyft" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det var rätt låtar som vann. Förresten är jag från karlskrona. Jag var o tittade på genrepet. Bard är ju bara för grym! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Som One Piece sa rrätt låtar vann och jag e me från Karlskrona :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg