Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag tänkte att det skulle vara kul om man hade någon timer så man kan kolla hur lång tid av dagen en medlem är inne på forumet. (kul och se hur besatta personer är) Jag har varit inne nästan hela dagen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Onödigt, men eftersom att det finns så många andra onödiga funktioner så skulle väl det också funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det skulle kanske kunna vara rolig men ganska onödigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 asså hur funkar det ... jag har varit inloggad i flera veckor nu så det kan bli helt fel ju.... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tänkte att det skulle vara kul om man hade någon timer så man kan kolla hur lång tid av dagen en medlem är inne på forumet. (kul och se hur besatta personer är) Jag har varit inne nästan hela dagen. :) ganska onödig men väldigt kul grej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är inloggad dygnet runt, men jag tror du menar att man är med på listan längst ner. (Antal anväöndare online de senaste 5 minuterna.) Men jo, det kan ju vara en ganska rolig sak.... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Varför tycker ni det är onödigt? Jag tycker iaf inte det är onödigt, dessutom är det alltid kul med nya funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag kom på en till grej... Eller jag hittade den på ett annat forum. Kolla länken (Klicka här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Tycker det låter onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag kom på en till grej... Eller jag hittade den på ett annat forum. Kolla länken (Klicka här) Fuska.se har också det:http://forum.fuska.se/index.php?act=Online...&sort_key=click Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Men jag tycker att man ska loggas ut om man har varit inaktiv i längre än 30 minuter. Om den funktionen kommer, så skulle den funktionen som MAE föreslår vara ett mycket bra förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.