Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Släkten är utspridd överallt,jag har släkt i Sverige,Danmark,Amerika och Ryssland. Pappas släkt är bara advokater hela bunten men är jäkligt snälla,fast pappa kan bli lite överdrivet arg och det gillar jag absolut inte,mår skitdåligt av det.Det är rätt konstigt eftersom hela j*vla släkten är helt galna och har sjuk humor förutom pappa.Men jag älskar honom ändå.Min farbror är en kul karl,han är nästan exakt som mig när det gäller personlighet.Farfar sitter och kollar framför TV:n hela dagarna och kollar på hästar,farmor är en lekfull en som alltid bakar Drömmar till oss.Farfar har vart globetrotter och har vänner i Afrika,Asien,Australien,Syd Amerika osv... Mammas släkt är ganska konstig om jag får säga det själv,min morfar hade ett eget företag tills han dog av cancer.Mormor är en pratglad och ensam figur,stackars henne,men jaja,hon är gla när vi kommer i allafall. ^^ Men mer har jag glömt,hon snackar inte lika mycket om släkten än farfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag fullständigt älskar min släkt. Finns ingen bättre. Är halft släkt med Linda Bengtzing faktiskt. *Skryt* Nej men jag älskar alla. Min morsas släktingar har jag ännu inte träffat alla. Det finns nog ett par 100 kvar att träffa nog. Men en del jag ogillar är min farsas bröder. Anledningen berättar jag inte men jag tycker inte alls om dem. Riktigt dumma i huvudet båda två. ;) Åh, vad intressant du är, Pudelbror :wub: . Jag vet desvärre inte vem Linda Bengtzing är... Min släkt betyder otroligt lite. Förutom min mormor. Hon är trevlig och är en sån där person som man inte kan bli arg på, vad hon än gör. Min farfar dog i någon sorts cancer för ett tag sedan, 83 år gammal. Morfarn dog i någon sorts tumör ett väldigt långt tag sedan. Synd är det... Jag hade gärna velat lära känna min morfar. Alla i min släkt har sagt att han var en riktigt go' människa. Farmorn är mycket jobbig och jag undviker helst henne när jag kan. Mina farbröder och fastrar vet jag inte så mycket om. Min farsa började bråka med en av mina fastrar, så henne har jag inte sett på ett tag. Inte för att jag vill det heller. Mina två morbröder är riktigt sjysta grabbar. Särskilt den yngste. Själva morsan och farsan är det väl inget fel på. Farsan är riktigt grym på matte och fixar datorn när det behövs. Morsan är väldigt trevlig och ... Tja, snäll i grund och botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Jag fullständigt älskar min släkt. Finns ingen bättre. Är halft släkt med Linda Bengtzing faktiskt. *Skryt* Nej men jag älskar alla. Min morsas släktingar har jag ännu inte träffat alla. Det finns nog ett par 100 kvar att träffa nog. Men en del jag ogillar är min farsas bröder. Anledningen berättar jag inte men jag tycker inte alls om dem. Riktigt dumma i huvudet båda två. ;) Min mamma hade Henne i Scouterna när hon var yngre... *skryt* :P Men ja har redan skrivit men kort å gott släken e härlig... Redigerat 6 Mars 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag gillar min släkt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Love them, kommer btw i påsk Nice nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Typ nästan ingenting ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) har bara några släktingr här resten bor uppåt i landet. men dom betyder rätt litte. Redigerat 28 Mars 2006 av gurreb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det beror på vilken sida av släkten. På min mors sida är det bar mormor, morfar och en moster som är någorlunda normala. Jag bryr mig mycket mer om släkten på fars sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Min släkt betyder allt för mig. Det är synd bara att alla bor så lång borta...jag har sex kusiner, och två av dem bor i Frankrike, tillsammans med min farbror och hans fru. Min farbror är jättesnäll, han lär mig nya saker hela tiden. Mina franska kusiner kan nästan ingen svenska, men deras pappa är svensk, och deras mamma är fransk då. Och min mamma lär mig Franska. Hon är så snäll, förstående och hjälpsam. Min pappa är skämtsam och rolig, och bra på att laga goda såser. Min tvillingbror ät bäst! Han är så snäll och rolig, och ställer alltid upp för mig. Han är jättebra på att jongelera och cykla enhjuling. Min farmor är jättebra på att måla och sy tavlor, och målar tavlor till mig och min bror hela tiden. Ibland målar hon av mig. Min farfar är så rolig och snäll, och hittar på roliga saker att göra. Han var fotbollsspelare när han var ung. Nu orkar jag inte skriva mera, men jag älskar min släkt helt enkelt. Förresten så härstammar släkten på mammas sida från Belgien, för längesedan var vi invandrare därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.