Gäst Pcplayer Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vart kan jag få tag på Winamp gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 www.winamp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 där finns typ en man betalar för och 2 gratis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vill man ha en äldre version, som jag vill, kan man ladda hem det på http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp Jag rekommenderar starkt Winamp 2.95 ;) Den har allt man egentligen behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ahh kommer ihåg tiden innan mediaplayer, då var det winamp som gällde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Winamp går väl ann. Men MP är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nej, Media Player tar mycket mer minne än vad Winamp gör. Kör hårt, Winamp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Winamp är desseutom kompakt, enkelt och en otroligt skön playlist. I Media Player måste man alltid rota i bibloteket. Orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag har inte mina låtar i biblioteket. Jag har dem i en mapp o bara trycken att starta med MP när jag vill. Mycket bättre o smartare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Man kan göra så med Winamp också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Mmm, men man kan inte se då vad man lyssnar på på MSN. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 man kan visst se vad man spelar på msn det är bara ladda hem ett plugin från winamp.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.