Selerz Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Bara sikta på dom i bilarna/motorcyklarna skjut förar'n först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Kommer inte ihåg exakt men du ska fånga upp sweet först som är på brandbilen sen ska du skjuta sönder brandbilen så han inte kan åka till flygplatsen tror jag! ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cipriani Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 en enkel fråga e du sämst + använd kod om du e så dålig typ liv kod den fixar bilen med Om han använder den koden så sprängs bilen n00b! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) en enkel fråga e du sämst + använd kod om du e så dålig typ liv kod den fixar bilen med mitt liv e inte tv -spel i alla fall. Redigerat 9 Mars 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nä vi ser det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) edit!! Redigerat 9 Mars 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 "dejj", "snet" jag är inte så bra på lekis-språket men jag tror att det betyder nått i stil med: Oops jag har pissat på mej, jag tar nog och lägger mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) EDIT! Inlägget hade inget med tråden att göra, Ursäkta! Redigerat 9 Mars 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Sluta bråka nu! Tror att trådskaparen har fått hjälp, så lämna tråden nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 nee vadå lämna tråden glömm de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangsta_killer Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 nee vadå lämna tråden glömm de Va inte så kaxig å lämna tråden, ingen behöver dina idiot kommentarer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) (ska lämmna tråden ) OK?? Redigerat 9 Mars 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg