Jag gillar inte spindlar och ormar men som tur så finns det inga farliga sådana i Sverige förutom huggorm då.
Vad Är Du Rädd För ?
är
höjdrädd
Jag är rädd för läskiga moderatorer :P
Är typ rädd för apan under sängen :P Han ser ut dom den i Familiy Guy :(
Nej, men jag är rädd för spindlar, bara stora spindalar, och fiskar. eller typ stoppa ner handen på djup vatten när man inte vet vad som är under havsytan.
Jag var rädd för gäddor när jag var mindre och jag ville helst inte stoppa ner tån i vattnet för att känna om vattnet var varmt eftersom jag hade läst om barn som hade gjort det och blivit bitna av en gädda.
Efter något som hände för ett tag sen är jag rädd för personer som följer efter mig en bra bit - risk för att personen ska hoppa på mig.
När jag var liten ca 5 år gammal så var jag rädd för vampyrer x) Kommer ihåg att varje gång jag gick och la mig så höll jag mig runt nacken och halsen så dem inte skulle bita mig =/
Våra svenska havsbottnar är allt lite läskiga.
hundar, har blivit biten av en en gång... inte precis skönt men...
sen så vill man ju inte precis ha ig på ett prov ^^
Jag kan verkligen inte komma på något. Jag är nog inte direkt helt rädd för att dö men det skulle vara tråkigt.
Jag är sjukt höjdrädd!!!
Jag är så höjdrädd så att jag inte kan åka något på t.ex Liseberg (eller vad det heter).
Ganska pinsamt när man t.ex följer med en kompis till ett nöjes fält och så säger de att de ska åka en t.ex bergodalbana för då måste jag säga att jag är höjdrädd och det är inte alls roligt.
Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk.
Ja e nog allt lite rädd för tomater.......
Nej, men seriöst, ja har en småkrypsfobi, då menar ja speciellt spindlar. Men de har blivit lugnare på senaste tiden.
Häjdskröck när jag var uppe i Eifeltornet kändes de som jag ville hoppa ne:O
↗ till inläggetJag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk.
Hehe. Ja det är inte roligt med aggressiva katter, de katter som är allt för aggressiva ska man ju avliva eller ordna så att den blir mindre aggressiv. Vad gjorde din kompis med katten?
↗ till inläggetJag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk.
Katten lugnade ner sig tillslut så han behöll den.
Det var tur, alltid bra att en katt. Det är bra att ha som sällskapsdjur, speciellt när man är ledsen. Hur lugnade den ner sig? Det händer ju inte på tre sekunder utan någon anledning.
Den lugnade ner sig när den blev äldre och när han var aggressiv så hade de inte haft honom sålänge.
Är väl mest rädd för döden. Jag fruktar faktiskt inget annat. Möjligtvist att bli brännskadad eller tortyr.