Hoppa till innehåll

Vad Är Du Rädd För ?

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är rädd för att folk får reda på vissa saker om mig som jag inte vill säga.... jag är bollrädd. Jag kutar som in i h*lvete när jag ser en äcklig insekt...

Jag vet att inlägget blev rätt ovanligt dåligt formaterar, väldigt trött...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

Jag är rädd för inbrottstjuvar, inte mördare. INBROTTSTJUVAR!

Ehm, kan aldrig tänka mig en maskerad person stå och rota i mitt hus..

x_x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Var det sand den hade i munnen?  :huh:

Jag är lite smårädd för brännmaneter och när jag var ca 7 år så tyckte jag inte heller om hundar.  :rolleyes:

Nej, det är "ben", motsvarighet till ryggrad eller något liknande ;-P

Kolla nogrant på den här högupplösta bilden: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...sking_Shark.jpg

Edit: Skulle kunna vara gälar också..

Appropå: Drömde i natt att jag sögs in i käften på en ;-P

Redigerat av katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst kride

Jag är rädd för döden.

jag fruktar inte döden för jag tror att när man dör så käns allt skönt litte pinsamt att tro så :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min största fobi är nog högahöjder, gillar inte heller att bli instängd i ett litet rum.. Lite klastrofobi där.. Inte heller gillar jag stora spindlar.. Ush.. Men små spindlar är ingen fara.. Sen är jag nog rädd att jag ska bli den sista personen på jorden och du sitter i ett hus och sen helt plötsligt knackar det på dörren!! :blink: Nee, blää... Sen gillar jag inte djupa sjöar.. Mörka såsom.. Sen att någon ska slå ner mig, råna mig och våldta mig är jag nog också rädd förr... Fast jag är nog rädd för en massa saker... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

förut var jag rädd för att vara själv nån stans och sitter fortfarande kvar (lite)

<----och feta gubbar. men en läbig sak e att gabriel i min klass har mist sin mamma i hjärn blödning och karolina har mist sin pappa i cancer läskigt va :( :( :(

juste jag e rädd för brän maneter dom e LÄSKIGA

Redigerat av nån annan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...