1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Förutom döden så är jag rädd för prov, det måste vara det värsta som finns. Man går med ångest i flera dar och blir nervös och orolig. Det skrämmer mig också att se att så många gillar hårdrock, metal och punk. det har du f*n rätt i, själv är jag rädd för spindlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Själv är jag rädd för lidande... Kom hem efter skolan en dag, min hund Selina skällde inne i huset sedan öppnade jag dörren och kollade runt lite och sedan såg jag mamma död på golvet i vardagsrummet. Det enda jag fruktar är om pappa också dör... ett fruktansvärt smärtsamt liv jag skulle få... Men då får jag bo hos min farbror (gudfar) som bor i Australien så jag ser lite positivt i det hela. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Jag tycker ej om att förlora kontrollen över situationen, till exempel bli tryckt under vattenytan, bli inlåst i något utan syre och andra som man absolut inte har kontroll över :) Skulle heta "kontroll" här om det vore så att det kostade att byta namn, gör det på en massa andra sidor. Många av vanliga rädslor här, så har man lite det själv också, var jätterädd för att åka större fartyg efter att ha sett Titanic för fem år sen :) Samma sak med Hajen, blev livsrädd för att ge mig ut på djupare vatten, särskilt vid Florida ut mot Atlanten. Man vågade inte lämna havbottnen, för då var det nog djupt tillräckligt för större rovfiskar. Nu har man släppt dem och vågar visst åka fartyg och simma ut till djupare vatten ;) Insekter, spindlar, ormar tycker jag inte är ruggiga, inte höjder heller, snarare älskar det :lol: (bara rättar till min läskiga svenska...) Redigerat 27 Maj 2006 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Clowner, ända sedan jag såg Kings "Det" så har jag alltid hatat dom... Sök på Pennywise på google bilder och se trailern på boxman så förstår ni vad jag menar... Redigerat 27 Maj 2006 av Mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.