Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag äger på att läsa och åka skidor och vattenskidor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag är en av de bästa på idrotten i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag är best på data kunskap i klassen (men alla i min klass är helt obildade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag är mod :rolleyes: Måste jag säga mer B)? Ja!! Jag fattar inte vad som är så coolt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vem vill inte vara mod ? och är man det så kan man skryta om det eftersom att så få är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ehh, mkt jag kan stryta om, ska ta det viktigaste ;) haha jag dumpade skolans officiela snygging, och jag är min klass enda medle på fuska (A) Haha, var bara tvungen att citera det här. Att man har dumpat en snygg tjej är inget man kan skryta om, det är bara ren dumhet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ehh en av dem bästa på skateboard i skolan är jag! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 4 bäst i klassen på skidor kanske den bästa i hela mellanstadiet på nds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vem vill inte vara mod ? och är man det så kan man skryta om det eftersom att så få är det Jag vill inte vara moderator :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag har inget att skryta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag rankas som den smartaste i min klass. det är drygt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag rankas som den smartaste i min klass. det är drygt.... Svårt när man är 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.