Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Klart man vill surfa och spela mycket och bli kallad datornörd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Det verkar ju inte riktigt så eftersom du var tvungen att kommentera det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Google är min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det en 13-åring som lyfter 100kg+ tror jag inte riktigt på, iaf inte om han lyfter den från marken. Om han tar 100kg i benpress kan jag tro på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Jag känner Micke-Dee som är trummis i bandet Motörhead ( ;) ) och jag är (som de flesta säger) en av de smartaste i klassen. Jag orkar inte heller vara mod på fuska (i dagens läge) om jag någonsin skulle bli efterfrågad. @Brunhilde: jag har sett det... Redigerat 6 Maj 2006 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 öö jag äger skiten ur alla i klassen och dom jag känner på tv-spel och dataspel. Jag kan skriva upp till 76 ord per minut, fick det när jag spelade typershark på popcap.com . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 en i min morsans kompis klass mammas halvsysters kusins hund har träffat peter sipen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 en i min morsans kompis klass mammas halvsysters kusins hund har träffat peter sipen HAAHAHAAHHAA LMAO!!!!!!!!! de där va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 En som jag känners pappa är syssling med Bard ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 En som jag känners pappa är syssling med Bard ! Vilken stackare, kan inte vara kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag vet, rena mardrömmen. Men det finns väl visssa som diggar han :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag får väll skryta lite jag oxå då... Näe Linda Bengzing gick i scouterna hade hon min mamma som ledare :P... Å min mormor å morfar känner typ hennes föräldrar :P... Å min mamma hade Olof Mellbergs föräldrar som gympalärare i skolan... Å när ja va hos mormor å morfar å skulle ta ut pengar så stog Olof Mellbergs mamma bakom mejj i kön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.