Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Klart man vill surfa och spela mycket och bli kallad datornörd. :) Citera
Kexx3 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det Det verkar ju inte riktigt så eftersom du var tvungen att kommentera det.. Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det en 13-åring som lyfter 100kg+ tror jag inte riktigt på, iaf inte om han lyfter den från marken. Om han tar 100kg i benpress kan jag tro på. Citera
Coojo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Jag känner Micke-Dee som är trummis i bandet Motörhead ( ;) ) och jag är (som de flesta säger) en av de smartaste i klassen. Jag orkar inte heller vara mod på fuska (i dagens läge) om jag någonsin skulle bli efterfrågad. @Brunhilde: jag har sett det... Redigerat 6 Maj 2006 av Coojo Citera
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 öö jag äger skiten ur alla i klassen och dom jag känner på tv-spel och dataspel. Jag kan skriva upp till 76 ord per minut, fick det när jag spelade typershark på popcap.com . Citera
Kekko Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 en i min morsans kompis klass mammas halvsysters kusins hund har träffat peter sipen Citera
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 en i min morsans kompis klass mammas halvsysters kusins hund har träffat peter sipen HAAHAHAAHHAA LMAO!!!!!!!!! de där va kul Citera
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 En som jag känners pappa är syssling med Bard ! Citera
pollenallergi Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 En som jag känners pappa är syssling med Bard ! Vilken stackare, kan inte vara kul.. Citera
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag vet, rena mardrömmen. Men det finns väl visssa som diggar han :/ Citera
Megaklumpen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag får väll skryta lite jag oxå då... Näe Linda Bengzing gick i scouterna hade hon min mamma som ledare :P... Å min mormor å morfar känner typ hennes föräldrar :P... Å min mamma hade Olof Mellbergs föräldrar som gympalärare i skolan... Å när ja va hos mormor å morfar å skulle ta ut pengar så stog Olof Mellbergs mamma bakom mejj i kön... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.