Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Hmm.. Är bland dem bästa i europa i min viktklass i judo. =/ Redigerat 4 April 2006 av Snooze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag är bäst på nintendo ds i min klass kanske i hela skolan vet inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Bäst på att stava i min klass. ^_^ Nåt annat kommer jag inte på just nu. Jag tror du är bäst på att stava på hela Fuska, du är den enda som kan stava ditt användarnamn :P Förövrigt är jag bäst i min klass på trummor, kanske i hela skolan, det får vi se när det blir öppet hus, då ska vårt band spela upp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag har Fuska.se:s längsta snopp. Upp till bevis, Mujo! Hämta din webcam nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Att jag fick Grand Theft Auto San Andreas en dag innan det kom ut på Playstation 2. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ehh, mkt jag kan stryta om, ska ta det viktigaste ;) haha jag dumpade skolans officiela snygging, och jag är min klass enda medle på fuska (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 och jag är min klass enda medle på fuska Kanske inget att skryta om kanske, de flesta har nog ingen annan i sin klass som är medlem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Tja, jag är bäst på tv-spel i min klass.... Jag är även bäst på att redovisa bokrecensionerna väldigt dåligt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Petey:Då e vi bra på samma sak(D me bokredovisningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag fick bäst betyg i Kemi i min klass :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jaha. Det enda jag har att skryta med får jag inte ta :(.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag har Fuska.se:s längsta snopp. Rowyn är kåt ^^. Mujo: Ska vi mäta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.