Paper Mario Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hur, när och var möter man dom. Jag har klarat det sista gymmet i sootopolis city. Var hittar jag alla mina vänner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Gå till andra våningen i Weather industri. Prata med gubben framför datorn. Han säger vilken Route Groudons grotta är i. Sen när du har fångat Groudon så ska du göra samma sak fast då säger han i vilken Route som Kyogres undervattensgrotta är i. Rayquaza hittar du jämte Padcidiflog town. Surfa åt höger och uppåt så kommer du till Sky Pillar. På toppen av tornet finns Rayquaza. För att få Rayquaza behöver du inte klara ligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 huh? måsta man klara "elite four" eller pokemonligan för att få dom andra? För när ja går till gubben i det där huset säger han inget... ???? : / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ja man måste klara ligan, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ja man måste klara ligan, tyvärr. rätt jag lyckades att klara ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 vilken lv, bör dina pokemon vara på då. för att klara ligan, jag har typ 4 påå lv 50, och rayquaza om ja lyckas fånga honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag klara ligan med bara rayquaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men vilket spel men om det är emerald så kan jag så om du har klarat ligan så kan du du ska göra fly till fotree city så går du till det stora huset så gå högst upp så finns en man som du ska prata med så säger han var kyogre är och groudon och rayuquaza är i skypillar ok lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är påväg till ligan ... : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Bra :)! Du kommer behöva Rayquaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg