kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jo, håller med. RPG är också kul, för man kan liksom uppgradera sin karaktär och se att den blir bättre och får bättre saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Har inte det bästa tempramentet så att jag blir lätt arg, dock så har jag aldrig lyckats förstöra något. Tur man har en boxningsäck på sitt rum... :) Rowyn: Det är väl bättre att gå lös på en spelmaskin än på en riktigt människa? Om man slår på en riktig människa kan det få lite större konsekvenser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Att slå saker är för mesar, ska man slåss ska man slå människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Och åka in i fängelse för misshandel, väldigt smart och genomtänkt. Och det säger du samtidigt som du så desperat vill straffa brottslingar hårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag spelar nog mest för att det är ett kul sett att fördriva tiden på. Om man kommer vidare eller upptäcker nåt nytt så kan man ju känna sig stolt över sig själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Att slå saker är för mesar, ska man slåss ska man slå människor. Då tycker jag du kan säga var du bor, så kan alla komma och slå dig när de blir arga. Slå saker är ju bara för mesar eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det är så... verkligt på något sätt. Role Playing Games är bland det mest avkopplande och skönast, att kunna göra det omöjliga och leva i en drömvärld... sweet. Men... politiker i USA har sagt att dataspelandet kan vara källan till våldet, detta är naturligtvis inte bra för oss spelare och vi måste övertyga spelföretag att sluta göra så hemska spel. ( Som Postal 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.